Er komt in ieder geval binnen enkele minuten een persconferentie.
ANP zegt het nu ook...
LOL...Femke zat aan de wijn met haar buurvrouw.... volgens Twitter....
Eindelijk gevallen...NEXT!!!!!!!!!!!!!!
DEN HAAG - Als premier Jan Peter Balkenende bij koningin Beatrix het ontslag van zijn kabinet heeft aangeboden, worden uiterlijk 83 dagen nadat de koningin het ontbindingsbesluit heeft ondertekend, nieuwe verkiezingen gehouden.
blabla
De val van het kabinet is overigens niet van invloed op de gemeenteraadsverkiezingen die op 3 maart worden gehouden.
@nu.nl
dat weet ik nog net zo niet. het is wel een politiek spel wat word gespeeld!
Pvda krijgt mss uiteindelijk de zin dat ze niet doorgaan met missie (omdat dat het laatste besluit is)
@twister Lol idd het was bijna niet echt. hoelang ging rtl nog wel door? ik was er om 5;15 voor laatst en die extra uitzending was nog bezig
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Pvda krijgt mss uiteindelijk de zin dat ze niet doorgaan met missie (omdat dat het laatste besluit is)
@twister Lol idd het was bijna niet echt. hoelang ging rtl nog wel door? ik was er om 5;15 voor laatst en die extra uitzending was nog bezig
Technisch gezien heeft dit geen invloed op de verkiezingen maar qua beleving en gevoel wel natuurlijk. De kiezer neemt dit mee in beslissingen. Politici gebruiken dit om de kiezer te beïnvloeden!
---
Ja het werd wel laat, ik ging de chat in maar had problemen met java en plug-ins, het lukte allemaal niet zo goed, uiteindelijk maar gaan slapen, ik zie het morgen wel dacht ik!
http://www.youtube.com/watch?v=HlVjyXzupj0
lukt mij niet om hem te "embedden" dus klikkerdeklik | Gewijzigd: 20 februari 2010, 15:51 uur, door de MUG