min. Balki en bossie en de rest slaap zacht.
wat een historische dag he!! 4x balki..... 4x mislukt...... en nog een mooie datum ook 20-02-2010.
maar even bij de les.... het begint zometeen spontaan te sneeuwen in den Haag, let maar op!!!
Ja ik hoorde die de Hond ook ja, wat wastie weer aan het blaffen. Grom. Verder is het allemaal maar afwachten. Nou wat sneeuw maakt het wachten wel leuker idd. Hier ligt sinds een paar uur weer een klein laagje...
idd
Maar ze doen er zo lang over dat vind ik zo vervelend
mens wat een leuke bui word dit
Mijn (on)weer foto's : Foto's
oja als het dan toch spontaan begint te sneeuwen, hoop ik voor Balki dat zijn vrouw wel zijn stoepje heeft schoon gemaakt, anders glijd hij weer uit!!
sorry voor de spelfouten ( bier ) | Gewijzigd: 20 februari 2010, 02:54 uur, door Martin1976
oja als het dan toch spontaan begint te sneeuwen, hoop ik voor Balki dat zijn vrouw wel zijn stoepje heeft schoon gemaakt, anders glijd hij weer uit!!
sorry voor de spelfouten ( bier )
Lol, en al die sambal zorgt ook alleen maar voor 'verhitte' discussies!
Mee eens, als ze nu toch doorgaan dan is dat zeer ongeloofwaardig. Het zal dan ook niet lang duren voordat het opnieuw mis zal gaan, eigenlijk is het een gestreden strijd. Het gaat nu om de ego's vrees ik...
*haalt bier en versnaperingen en gaat er eens goed voor zitten*
Het gaat vanaaf om de kwestie Afghanistan, en het kabinet zit met water en VUUR te spelen! Maar dat doen ze toch al de hele tijd.
het is zo klaar als een klontje, DE NEDERLANDSE BEVOLKING moet geen formatie Balkenende meer!! En het gaat volgens de burgers niet om het debat Afghanistan, want ze hebben vanaf het begin Balk4 niet geregeerd.
Maar de media heeft het alleen maar over Afghanistan kwestie vanaaf.
we zijn er toch overeens dat Balk 1,2,3 en 4 een milukte regering was (is) of niet?
verder ben ik niet zo politiek gezind, maar dit ziet toch iedereen, er wordt neit meer geregeerd!!!!!
Inderdaad het gaat voornamelijk nu, om hoe komen wij er zonder image schade eruit.
Al het ander lijkt niet meer mee te tellen.
Dat het zo lang duurt is een duidelijk teken van besluiteloosheid. En dat betekend gewoon jullie zijn niet meer geschikt om het land te besturen.