Het is bovendien ook enorm ouderwets. Vroeger in de eerste fora was dit nog wel hip maar tegenwoordig zie je dit echt niet meer.
Je hebt al ruimte voor een Icon, links. Deze zit niet in het leesgedeelte en stoort dus niet. Die 'kijk mij creatief zijn' en 'ik weet je IP-adres' dingen maken het forum slordig, kinderlijk, onoverzichtelijk, onprofessioneel en goedkoop.
Het is BIJNA net zo erg als onder elke post "Groeten, [naam poster]" te zetten. (Lots, hint hint!!! )
Ik wéét dat jij Dennis Veninga heet, dat staat links al. Je hoeft er ook niet 'onweer online' onder te zetten want ik weet wel dat de site zo heet.
Die van Impreza is ook totaal overbodig want ik hoef niet x keer per pagina te weten dat ie zichzelf bewust is van de ziekte van Lyme.
En die van Jan van Ooien kan ook wel weg want ik weet zelf ook wel wat mijn IP-adres is
Het enige wat dan zou kunnen is een ondertiteltje in een vaag grijstintje. Dat is wel aardig ingeburgerd. Gewoon HTML uitzetten, klaar.
ZO!!!
Eens? Oneens? | Gewijzigd: 23 februari 2010, 16:18 uur, door Murphy
Mee eens, maar zo erg stoor ik me er meestal ook weer niet zo erg aan PLUS er zijn nog vele fora, afhankelijk van doelgroep waar ze wel volop gebruikt worden | Gewijzigd: 23 februari 2010, 16:24 uur, door talkyr86
Ik hou ervan om creatief bezig te zijn en laat dat graag zien aan de mensen.
Tuurlijk zijn er mensen die zich hier mateloos aan ergeren, maar die hou je altijd!
En jou mening telt ook, dus het is leuk dat je die gegeven hebt, alleen ik verander niets
Want inderdaad zoals talkyr86 zegt, het wordt op sommige forums nog volop gebruikt, waaronder Onweer-Online
Bedankt | Gewijzigd: 23 februari 2010, 16:33 uur, door dv_chaser
en dat is wat minder mooi .. maar dat is mijn mening weer
Hoe bedoel je uitgerekt? valt wel mee toch..
Kijk naar die van mij, als je die van jou gewoon ff wat kleiner verschaald, heb je hetzelfde effect
Misschien wat andere kleuren erin zette, zodat het beter te lezen is en klaar
De 1 vind het wel wat de ander niet.. je hebt gelijk sommige dingen zijn overbodig.
Zoals het dubbel vermelden van je naam en site etc..
Maar goed wat de 1 vind, vind de ander misschien wel helemaal niet zo..
Ieder zijn eigen mening natuurlijk!.. begrijp me daar niet verkeerd!
Ik persoonlijk stoor me er niet aan, ik lees alleen hetgene wat de desbetreffende persoon getypt heeft..
De rest wat erbij staat, is voor mij niet van toepassing..
Design & lay-out zijn wat mij betreft ondergeschikt, content vind ik belangrijker en respect voor elkaar...