Ok, jammer dat die hogedruk zich zo sterk lijkt te ontwikkelen en onze sneeuwstoring tegen te houden. We gaan het volgen, nog een week te gaan. Resultaten uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst....... | Gewijzigd: 25 februari 2010, 23:51 uur, door mosw
Natuurlijk kunnen we nog wat speldenprikken krijgen, laat het in de vorm zijn van vorst.
Allebei de scenario's zijn wat mij betreft hartstikke welkom. Hoge druk met mooi weer en 'n zonnetje of nog even 'n flinke 'snowzilla'!
Lol!
We gaan iig wel een onstuimig weekendje beleven met maandag zo te zien als toetje een sloot water,daarna hopelijk een wat rustiger weekje met daling van temperatuur en een lekker zonnetje erbij
Momenteel in Soest bewolkt en met 8,8C niet koud.Wind uit Z tot ZZO 2 m/s en de luchtdruk is momenteel 984,6 Hpa.
Van dat licht dat klopt, maar als de ganzen niet hier zitten dan is dat een teken dat de winter echt op zijn einde loopt. Het is me nu een paar jaar opgevallen, dat als ze weg zijn je geen echt winterweer krijgt. Of juist als ze er wel zitten, er nog wel een periode komt van vorstdagen en sneeuw. Het kan zomaar dat ze er zondag of maandag weer zijn.
vr. max.+8 & min.+5
za. max.+6 & min.+3
zo. max.+9 & min.+3
ma. max.+5 & min.-1
di. max.+6 & min.-2
wo. max.+7 & min.-2
do. max.+3 & min.-3
vr. max.+3 & min.-2
za. max.+5 & min.-3
zo. max.+4 & min.-2
ma. max.+5 & min.-1
di. max.+6 & min.-1
wo. max.+6 & min. 0
do. max.+7 & min.+1
vr. max.+7 & min.+1
Ik denk niet dat er veel afwijking zal gaan komen op dit lijstje maar ik zal het gaan bijhouden aan de hand van de dagextremen (meetpunt De Bilt) en mijn eigen weerstation.
Dit ziet er toch wel heerlijk uit vind ik Lekker zonnetje !!
Dit ziet er toch wel heerlijk uit vind ik Lekker zonnetje !!
Ook de KNMI pluim begint al te wijzen richting redelijk zonnig weer volgende week.
http://www.knmi.nl/exp/pluim/Data/2010022612/eps_164_260.png
edit: url voorkomt te groot plaatje. | Gewijzigd: 26 februari 2010, 13:55 uur, door Takenu