In de avond/nacht wellicht wat sneeuw voor de noordelijke provincies,ik denk ten noorden van de lijn Amsterdam-Arnhem.
Alles onder die lijn krijgt regen maar geen grote hoeveelheden.
In de avond/nacht wellicht wat sneeuw voor de noordelijke provincies,ik denk ten noorden van de lijn Amsterdam-Arnhem.
Alles onder die lijn krijgt regen maar geen grote hoeveelheden.
Ik zie er een zwaar hoofd in wat betreft sneeuw. De temperaturen op hoogte zijn niet goed te noemen als ik naar de 00u run kijk
Kun je mij uitleggen waarom deze winter aan de kust ook koud is.
als ik de winter van vorige jaren vergelijk is t hier aan de kust altijd 1 a 2 graden warmer
maar deze winter is t hier ook gewoon koud zelfs kouder als anders
Zijn de sneeuwkansen voor na komend weekend er nog wel Jan?
als ik de winter van vorige jaren vergelijk is t hier aan de kust altijd 1 a 2 graden warmer
Ik weet niet wat de temperaturen in de verleden winters zijn geweest van de noordzee? Maar anders denk ik dat het daar wel het een of het ander mee te maken heeft
Edit Jan: Even kaartje...
Ik denk dat het er mee te maken heeft dat de zee bij een oosten tot noordoosten wind nauwelijks nog invloed heeft, aangezien de luchtaanvoer dan uit het oosten komt en dus niet over zee gaat
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Wij hebben deze winter zoveel sneeuw gezien hier normaliter is dat regen
Ik kan eindelijjk zeggen dat we hier in t noord westen of zuid westen (waar zit ik eigenlijk) maar hoe dan ook we zijn zeer verwend met winterse neerslag hiero en de zeetemperatuur werkt daar blijkbaar aan mee
ja dat klopt, hier is van gisteren avond 17.00 uur tot vanmorgen 9.00 uur toch 11.5 liter gevallen.
waarvan gisteren in 3 uur tijd wel 7 liter.
4.5°c
hpa 995.8 stijgend
wind 50 a 55 kmph
waarvan gisteren in 3 uur tijd wel 7 liter.
4.5°c
hpa 995.8 stijgend
wind 50 a 55 kmph
liter ?
Zwaarbewolkt.
Gisteravond nog wat sneeuw gehad. nu droog.
0,5gr
N.o kr 4/5Bft.
lv=84%
997.368 hPa.
Neerslag 24u= 13mm | Gewijzigd: 23 februari 2010, 10:15 uur, door wiggelrode