Edit: En dan bedoel ik dus deze. | Gewijzigd: 22 februari 2010, 22:52 uur, door Takenu
Zo zeg, wat een dag vandaag met nogal wat extremen volgens mij. Vanmiddag toen 't zonnetje er even doorpiepte was het echt heel even lente. Ik weet niet wat de exacte temperatuur geweest was, maar mijn thermometer waarvan de sensor in de schaduw hangt gaf toch wel eventjes ruim 13 graden aan hier. Ik geloof dat het al sinds half december niet zo zacht is geweest hier ( M. Limburg ).
Daarna een flinke bak regen en de hele avond een irritante wind, volop herfst dus.
Dus zo richting het volgende weekeinde weer kans op een winterprik?
Tja, wat mij betreft mag het wel.
Liever nog wat sneeuw dan die ellendige regen, want dit is men na een dag of 2 al kotszat. Het is sowieso nog veel te vroeg voor een echte lentedoorbraak...
Het zout is in ieder geval weer mooi weggespoeld.
Hij komt helaas vanaf de verkeerde kant....
Om in jouw straatje positief te denken... het ziet er naar uit dat vrij/za/zo eindelijk dagen gaan worden om de zee weer op te gaan... | Gewijzigd: 22 februari 2010, 23:35 uur, door Micky
Op sneeuwrader is ook wel het een en ander te zien. Kan iemand dit bevestigen?
ps: liefst met foto's/video's enz. dan krijgen we er hier ook een beetje idee bij.
Om in jouw straatje positief te denken... het ziet er naar uit dat vrij/za/zo eindelijk dagen gaan worden om de zee weer op te gaan...
Lol; Oke dan! Ik hoop dat het weertype meezit en dat het een mooie belevenis zal zijn!
Als het zoiets gaat worden dan is het goed...
Ontopic: net Bob uitgelaten en het is eindelijk droog, weinig wind en niet echt koud. Saai dus!
Op sneeuwrader is ook wel het een en ander te zien. Kan iemand dit bevestigen?
ps: liefst met foto's/video's enz. dan krijgen we er hier ook een beetje idee bij.
Het had hier gisteraaf inderdaad even gesneeuwd. Niks van meegekregen deze keer zo gewend al. Deed ff gordijn open voor 't slapengaan en zag dat 't een beetje wit was. Is nu alweer weg hoor.
Lekker vroeg licht
Late reactie hoor maar er zitten een paar (grote) foutjes in de redenatie.
A: Het is een windkaart van zondag 28 feb.
B: Op deze kaart worden helemaal geen temp. waarden vermeld,slechts windvelden.Hier kun je helemaal geen conclusies mee trekken over de koudegrens!!!