Hier in Dendermonde al ganse dag regen, vooral na de middag hevige regen bij een temperatuur van 8.5.
En zeg nu niet dat we nog een winterprik mogen verwachten he
Hoop dat het snel droog wordt, want heb het er eigenlijk wel mee gehad nu.
Triest weer zo he, toen straks even stukje gefietst, naar de winkels, gewoon mijn regenpak aan moeten doen. Die lag helemaal onder het stof in de schuur. Da's lang geleden.
Mooie inversie laag die goed ijzel kan gaan opleveren.
Het zou mij niet verbazen als die koude lucht nog kans ziet vannacht zich over Friesland en Groningen uit te breiden.
'S nachts is er minder turbulentie aan de onderlucht en koud onder mengt niet zomaar met warm er boven.
Die is nu wel lekker schoongespoeld dan .
Maar als je de verwachtingen zo ziet, heb je dat regenpak de komende dagen nog hard nodig
weather without storms is no weather at all.
mijn weerstation meet tot nu toe 3 mm vandaag
ofwel zit GFS er flink naast ofwel moet er nog een mega-bui ontstaan
Ofwel woon je onder een grote paraplu. Hier zijn echt al bakken regen naar beneden gekomen. Wat ons betreft kan jou kaartje wel kloppen.
Ja echt he! En het zijn ook geen buien maar gewoon saai grijze egale geestdodende regenwolken.
Van die regen die bij sterfscènes in films valt,regen die we beter gewoon over kunnen slaan.
Dus... we wachten op de lente of de volgende vlaag koude wind die ons gaat beetnemen komende week
Zuid Limburg had het buiten vanmiddag warmer dan mijn slaapkamer momenteel nu is.
Mijn slaapkamer is hooguit acht graden
Maar dat vindt ik wel prettig,anders wordt het te warm onder zo'n dekbed en op de een of andere manier vindt ik het altijd wel fijn om het gewicht van die deken te voelen.
Mmmm Heerlijk he.
In de zomer heb ik het niet breed veeeeel te warm.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
LOL!
Totaal verregende dag in Breda. De hele dag heeft het geregend, het ene moment iets harder dan de ander.
Maargoed, ik kijk uit naar volgende week, ik hoop de dat verwachtingen voor 1 maart in stand blijven!
Helga van Leur zei heel sneaky; de winter is nu wel eventjes voorbij!
Wat duidelijk weergeeft hoe smal mensen denken.
Ach ja wat weet zo'n radio nerd ook van de buitenwereld waar de luisteraars met hun voorbumper sneeuwschuiven en het werkelijkwaar tot in de middag spekglad was wegens smeltende sneeuw.
Edit: Die sneeuwduinen smelten nu ook lekker snel weg,als het goed door regent zijn die met een dag of drie al foetsie.
Was wel tijd ook,het ligt er al vanaf kerst stof te verzamelen,vieze zwartbruine bulten zijn het nu.
| Gewijzigd: 22 februari 2010, 19:02 uur, door Picobyte