http://www.meteoalarm.eu/countryBE.asp?Cou...L&ShowDate=
Temp. 2,8 C
Ld. 989,6 Hpa
Wind staat er nagenoeg niet uit zuidelijke richting.
Ik ruik sneeuw voor komende dagen
Ik niet. Ik ruik vooral heel veel regen. Ik zie ook weinig reden om het KMI of KNMI niet te geloven nu ze voor de rest van de week regen, regen en nog meer regen voorspellen...
Edit: Maar als ik Jan's pluimen van 10:11 zie, zou het op de lange termijn nog wel eens mooi zonnig winter/lenteweer kunnen worden. *hoopt* | Gewijzigd: 22 februari 2010, 10:13 uur, door Takenu
En ik zie wel een mogelijkheid voor die scandinavische kou om inene de Noordzee op te duiken nu boven de britse eilanden een hoog ontstaat.
Vooral dat puntje bij schotland lijkt mij wel interresant.
Heb ik net gedaan en ik kom tot de conclusie dat we niet afgeleid moeten worden door de oper en control.De ensemble gemiddelden geven een mooi beeld van de meest waarschijnlijke temperaturen en dat houdt in dat we ons gaan richten op waarden tussen 0C en 5C met waarschijnlijk af en toe winterse neerslag.Niet zo heel bijzonder volgens mij...
Daarnaast is de 10.00u eigenlijk altijd de koudere versie,de 22.00u zal iig voor oper en control wel weer wat opwarmen.
Alle pluimen zijn ook tevens hier te zien
Jan, bedankt voor de link, staat nu in mijn favorieten
Niet echt realistisch vermits oper en control de koudste lijnen zijn, het gemiddelde van de leden ligt een stuk hoger.
Lijkt eerder op een wanhoopspoging van oper en control.
Lijkt eerder op een wanhoopspoging van oper en control.
Mja zo kan ik ook wel denken over de 11 graden