Leuke wedstrijd trouwens.
Die nieuwe pluim...tja. Lijkt steeds meer op afstel in plaats van uitstel...
Op buienradar zit er eentje aan te komen voor jou.
Hoop dat ie niet oplost...
Kan wel kloppen omdat de (zuid/zuid-westen) wind die dagen gaat aantrekken.
Misschien eindelijk weer eens het water op...
De spreiding in de pluim is wel groot, dus niet echt betrouwbaar maar vrijwel alle leden zitten boven nul.
Heb er weinig geloof meer in sorry
Misschien nog een paar keer sneeuw maar dat wordt dan snel weer van die vieze blubber, jammer.
Zo te zien is de meeste sneeuw voor Brabant en Limburg in Belgie hé.
Volgens buienradar rond 2 uur die storing
Alleen die trekt onder brabant door.
Hoop dat buienradar het fout heeft.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Als je in de geschiedenis terug kijkt lijken koude winters in clusters te komen.
De trend van de afgelopen 3 jaar lijkt dan wel hoopgevend.
En wat denken jullie van het verband dat er zou zijn tussen zonnevlek activiteit (het ontbreken daar van) en koude winters heeft dat echt zoveel invloed als door sommige wordt beweerd?
Of hij nu al uitspraken kan doen over komende winter zal je hem zelf moeten vragen.
Blijkt wel dat er een bepaald verband met zonnevlekken is.
Is hier ook al een paar keer voorbij gekomen.
Als je in de geschiedenis terug kijkt lijken koude winters in clusters te komen.
En wat denken jullie van het verband dat er zou zijn tussen zonnevlek activiteit (het ontbreken daar van) en koude winters heeft dat echt zoveel invloed als door sommige wordt beweerd?
denk ik wel... de opwarming van de aarde zorgt voor kou op ten duur,t minderen van de golfstroom doet ook mee van alles wat..maar de activiteit loopt alweer omhoog hoor ..
intussen ijzel temp -1.
Ik denk dat komende winter, die trouwens over 10 maanden alweer begint!, , best wel weer eens een koude kan worden en / of met veel sneeuw. Een echte winterse winter dus, zoals het hoort. Gebaseerd op inderdaad de trend en hetgeen ik heb gelezen over het 'niet opwarmen' maar 'afkoelen' van de aarde... Tevens een deel wishfull thinking...
Die zonnevlekken schijnen een verband te hebben met strenge of koude winters, toch blijkt anderzijds dat dit niet altijd het geval is en dat je niet zomaar bij een zonnevlekken minimum van een koude winter mag uitgaan. Er zijn wel interessante artikelen over te vinden en ook hier op het forum is het wel eens voorbij gekomen.
Die zonnevlekken schijnen een verband te hebben met strenge of koude winters, toch blijkt anderzijds dat dit niet altijd het geval is en dat je zomaar bij een zonnevlekken minimum van een koude winter mag uitgaan. Er zijn wel interessante artikelen over te vinden en ook hier op het forum is het wel eens voorbij gekomen.
Nou ik hoop het iig wel dat de volgende winter van zich laat spreken, kan mij niet extreem genoeg
Lijkt me wel fantastisch om een keer land lamleggend sneeuwdek mee te maken, was best jalours op Washington