voor de rest vandaag, af en toe een winterse bui, zonnetje er bij erg lekker weer dus.
groeten marieke
dit is wel afhankelijk van de windrichting. | Gewijzigd: 20 februari 2010, 18:47 uur, door steur-1
In de sloten begon het water op het ijs in de namiddag alweer te bevriezen en ook zo'n heldere lucht met nu en dan een bui is goed voor een graadje extra stralingsvorst.
Het is alleen in het noorden slecht weer geweest met winterse buien.
En een heel enkele in het zuiden.
Vanmorgen stond er nog in menig weerbericht dat de lijn met buien steeds lager kwam te liggen. Niet dus.
Wat is het weer toch lekker onvoorspelbaar af en toe
Het is alleen in het noorden slecht weer geweest met winterse buien.
Ik heb pas zojuist de eerste sneeuwvlokken van de dag gezien... (wat er voor 9u vanochtend was weet ik niet)
Denk dat het wederom allemaal meevalt!
Het gebied boven noord frankrijk zal alleen zuid limburg schampen! (trekrichting meest oostelijk)
Dus voor de rest, kans op een sneeuwbui maar geen grote neerslaghoeveelheden!
Dit is mijn visie!
Weerliefhebber
NOG MEER sneeeuwww(flipflip) en weer emmeren met water voor de paarden.
Nu min anderhalf hier dus voorlopig blijft die sneeuw denk ik wel liggen.
2 keer kleine hagelbui verders niks | Gewijzigd: 20 februari 2010, 20:05 uur, door Weatherman
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Die stroming komt dan weer keurig diep onder west Europa door te liggen hoop ik
Maar ik bedenk wel vaker gekke dingen waarbij je eigenlijk een weermachine nodig hebt.
Eerder in de comments riep iemand al om allemaal te gaan blazen.
Eigenlijk zouden we windmolens moeten bouwen met software die de trimming regelt zodat we er een ventilator van anderhalf keer optimaal turbine vermogen van kunnen maken.
Handig als je als klein land een schaats tourtochtje van 200km ofzo wil organiseren.
Maar goed dromen is leuk,nu het weer nog