hoop dat het voor de rest van de dag een beetje mooi word. als het dan moet sneeuwen laat het dan ook maar doorgaan.
groeten marieke
vannacht hadden we een paar mooie flitsen en een paar goede klappen
edit: zo hard heb ik het nog niet gezien deze winter!! ligt nu wel een cm of 2 en het gaat snel meer worden??
kwam er ook nog regen deze kant op??? iemand??
hier in heerhugowaard nog helemaal niks
word wel heel donker hier dus afwachten maar
de temp is nu +2,8
Wil je wat van mij hebben??? grote vlokken en het vriest hiet licht op het moment, en dat maar ongeveer 10 km bij elkaar vandaan?? snap jij dat nu??
groeten marieke
groeten marieke
moet straks nog richting middenmeer zal het gaan meemaken
ik wens je veel succes, en doe voorzichtig!! hier is het nu een beetje minder gaan sneeuwen! wat waren de verwachtingen eigenlijk voor vandaag weet jij dat??
groeten marieke
het word hier ook iets lichter nu, maar het blijft licht vriezen. ben nieuwsschierig. volgens buienradar, is het pas rond twaalf uur weer droog
groeten marieke
het word hier ook iets lichter nu, maar het blijft licht vriezen. ben nieuwsschierig. volgens buienradar, is het pas rond twaalf uur weer droog
Weersverwachting
Het is vandaag wisselend bewolkt en van tijd tot tijd valt er een winterse bui en de wind gaat aantrekken to 5 a 6 | Gewijzigd: 20 februari 2010, 09:14 uur, door bikkel
Het is vandaag wisselend bewolkt en van tijd tot tijd valt er een winterse bui en de wind gaat aantrekken to 5 a 6
mm oke, we zullen zien wat het de rest van de dag doet. alles valt lijkt wel. alleen die wind?? dat hoeft nu ook weer niet natuurlijk.
Dat wordt weer spannend,oh wacht dat is het al heel de winter