Iemand nog een on-topic bijdrage? Nieuwe kaarten, inzichten, runs, pluimen, radarbeelden?
Overigens is het waarschuwingenkaartje van het KNMI helemaal groen, geen waarschuwingen dus. Dat hebben we niet vaak meegemaakt!
Als jij graag een radarbeeld wil:
Ook mooi groen
Plaatjes uit de 6u run post ik niet....reden lijkt me duidelijk....worden we niet blij van! | Gewijzigd: 18 februari 2010, 13:34 uur, door Brisk
Ook mooi groen
Plaatjes uit de 6u run post ik niet....reden lijkt me duidelijk....worden we niet blij van!
Haha, thanx anyway! Saai weer dus eigenlijk!
En uh; die 6 uur run... hmzzz
Hier in Limburg nauwelijks 16u zon in 17 dagen.
De hoeveelheid licht is een belangrijke factor voor het geestelijk welbevinden, zeker als je er gevoelig voor bent. Door de reflectie van sneeuw wordt het nog een klein beetje goed gemaakt, maar in totaal relatief weinig licht inderdaad. Zelf heb ik een therapielamp om de boel te compenseren...
Verder als je nu naar buiten kijkt is het gewoon somber, echt vrolijk wordt je daar niet van!
Maar om on-topic te blijven:
Hier in Beverwijk geen grote sneeuwval gehad deze week, zeg maar niets van betekenis
Nu grijs, ca. 4 graden in de plus en wie goed zoekt vind nog een paar restjes sneeuw.
Greetszzz,
Moneytree-Troll
Juist en dan niet een topic openen van een regel maar een verhaal erbij. Maar nog beter is geen topic daarover! We zijn in dit topic al weer 5 pagina's verder en als ik mijn gang ga dan blijven er maar 3 over. Het gaat totaal nergens meer over sommige tijden en het is in mijn ogen gewoon topicvervuiling. Daarom zullen onzinnige berichten en berichten die totaal niet met dit onderwerp verwijdert worden. Wil je toch over onzin praten dan kan dat in de chat!
En dan heb ik het over die GFS kaartjes die hier ook wel eens gepost worden.
Ik hoor veel mensen zeggen 'GFS heeft nu goede run' 'run is slecht' 'hebben jullie de 06 run gezien'.
Linkje, anyone?
Druilerig herfstachtig weer nu hier.
Temperatuur is +3.8, lichtelijk mistig nog, af en toe een beetje motregen en een bende van smeltende sneeuw.
Slecht weer voor een slecht humeur (vanmorgen gezakt voor theorie-examen, slechts 2 foutjes teveel, en ik had er nog ruimte voor 7 bij het onderdeel gevaarherkenning ) Hoe zuur is dat.
Maar daar gaat 't nu niet om!
Edit Jan: Zie PB
Edit; NIET MEER NODIG. | Gewijzigd: 18 februari 2010, 14:29 uur, door Buffell
Amen.
In Amsterdam probeert het zonnetje er af en toe doorheen te komen, lukt slechts sporadisch...........
ik wel eigelijk !:P
Goedemiddag.
Zo het werk zit er weer op vandaag.
Heb wel even mijn baas een mail gestuurd dat er veel sneeuw aankomt.
Hij heeft een paard en wil dit graag weten.
Ja smoke_soldier er zijn natuurlijk mensen die ook gewoon naar hun werk moeten.
Dat kan niet kloppen toch?!
Nou misschien toch wel, het kaartje gaat over het tijdstip 21.00 uur in de avond, wellicht is het dusdanig kouder geworden dat het als sneeuw valt en blijft liggen. Die nacht wordt het wel iets kouder namelijk!
Maar dat kaartje laat zelfs nog redelijk wat sneeuw zien, maar berichtgeving erover is er nauwelijks?
Kijk ook even naar de legenda. Die geeft maximaal 1mm per uur aan. | Gewijzigd: 18 februari 2010, 14:52 uur, door Brisk
Ik lees in je weerbericht dat het een saaie dag wordt. Vind het wel meevallen eigenlijk. Hier schijnt de zon en het is lekker weer moet ik zeggen. Niet echt koud, voelt eerder wat lenteachtig aan. Temperatuur ook al rond 5 graden opgelopen.