Heb even GFS bekeken en het lijkt dat je redelijk zonder problemen naar Parijs kunt zondag, afhankelijk van wanneer je rijdt misschien wat lichte regen of sneeuw
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
+ hoop dat die sneeuw van maandag wel uitkomt hoor
Twister doet zijn onderschrift eer aan
"Geluk is niet afhankelijk van omstandigheden, maar van de manier waarop wij naar deze omstandigheden kijken."
ha,ha het is te merken dat de winter op zijn einde loopt, wat zijn ze vlug geraakt, he jan.
maar goed, jij maakt toch ook maar een verwachting op wat elke weerman doet.
btw file's door onaangekondigde sneeuw gebeurt in nl ook | Gewijzigd: 18 februari 2010, 13:10 uur, door kat
maar goed, jij doet toch ook maar een voorspelling wat elke weerman doet.
Vlug geraakt niet en nee doe niet aan voorspellingen. Dat kun je op de kermis doen. Eerder doe ik aan verwachtingen
Dank je wel, een hele gerustelling...
door een andere weersverwachting die hij vreest,
Doch dat zelden op komt dagen
Zo heeft hij/zij meer te dragen
Dan WRF en/of GFS te dragen geeft.
Hear hear
Niet al te slimme uitspraak als je het niet echt hebt gevolgd, Frank Deboosere had duidelijke gezegd dat het ging sneeuwen en er een mogelijk gevaarlijke ochtendspits aan kwam, de media heeft een fout gemaakt en de mensen die er geen gehoor aan hebben gegeven. | Gewijzigd: 18 februari 2010, 13:18 uur, door WimBaens
Nou ik heb andere verhalen gehoord op de radio. Dat stukje is ook hier op het forum gezet
Al? Of nog steeds? Want dan wordt het tijd om te ontroesten! Hier staan in bepaalde winkels (action) de barbecues en aanverwante artikelen alweer klaar voor de verkoop. Strak in het zicht. Beetje vroeg dacht ik zo.
En on-topic, beetje een grijzige druilerige dag hier, dit soort dagen zijn de minst leuke, laat dan die zon er even door heen schijnen, als is het maar heel subtiel...
zo is het
ze weten wel beter, kijk maar naar de geschiedenis.
Ik had dezelfde uitspraak gedaan met wat ik gehoord en gelezen heb.....maar ja ik ben dan ook niet zo'n slimme
Ik heb het weerbericht zelf gezien die avond, blijkbaar heeft niemand hier naar gekeken of naar geluisterd.
Weerbericht van 20u10, zijn woorden waren, mogelijk valt de sneeuw tijdens de spits waardoor we een gevaarlijke spits krijgen. Die beelden werden de avond daarna nog getoond bij de laatste show op één, daar werd ook toegegeven dat hij duidelijk had gewaarschuwd maar niemand dat blijkbaar geloofde aan de spits te zien toen.
Ik denk dat jij het ook wel al veel hebt meegemaakt dat velen je niet geloofden en het toch uitkwam
Maar ontopic, prachtig zonnig weertje nu bij een 5°C. | Gewijzigd: 18 februari 2010, 13:25 uur, door WimBaens