Klopt en daarom zet ik er ook duidelijk bij in mijn stukje dat het berekeningen zijn van dit moment. Daarvoor is ook dit topic in de wereld geholpen
Ik zou een flink pak wel heel gaaf vinden. En zoals inmiddels een aantal keren hier gezegd; een grande finale. Hoe stoer zou het zijn als de laatste echte wintertik er één is die een flink pak 'ontwrichtende' sneeuw geeft.
Ik wil niet al te pessimistisch overkomen maar ik vrees met grote vrees dat dit weer een domper gaat worden.
Al zoveel maal ben ik blij gemaakt met een dooie mus dat ik er eigenlijk niet meer in geloof.
De meeste sneeuw is gevallen op de dagen dat ik het niet had verwacht en juist als ik het verwacht gebeurt er niets.
Denk dat einde winter nabij is en dat we langzamerhand richting hogere temperaturen gaan en neerslag in de vorm van regen of mogelijk natte sneeuw.
Uiteraard hoop ik dat we nog een goed pak krijgen als afsluiter maar vrees dat we het meeste wel hebben gehad.
Dan maar snel naar de lente en hopen dat deze mooie temps gaat opleveren.
Alex
Dit forum volg ik al een tijdje, toch maar eens besloten om me aan te melden.
Ik hou er van als de seizoenen hun naam eer aan doen dus van mij mag het tot half maart lekker door winteren.
Ik hoop dat het pak sneeuw maandag/dinsdag door gaat, hoewel ik de kans klein acht.
Maar we zullen zien,
Groet Polar
De GFS run van 6u heeft alles naar voren gehaald, dus vanaf Zaterdag neerslag. Als dit echt het geval is zitten er dus ook niet meer zoveel runs tussen. Ik hoop dat de 12u run alles weer naar zo/ma/di brengt en dat we dan ook WRF erbij hebben.
We zullen gewoon weer wat geduld moeten hebben en afwachten.
Ik hou er van als de seizoenen hun naam eer aan doen dus van mij mag het tot half maart lekker door winteren.
Ik hoop dat het pak sneeuw maandag/dinsdag door gaat, hoewel ik de kans klein acht.
Maar we zullen zien,
Groet Polar
Welkom en veel plezier op o-o!
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Ik wil niet al te pessimistisch overkomen maar ik vrees met grote vrees dat dit weer een domper gaat worden.
Al zoveel maal ben ik blij gemaakt met een dooie mus dat ik er eigenlijk niet meer in geloof.
De meeste sneeuw is gevallen op de dagen dat ik het niet had verwacht en juist als ik het verwacht gebeurt er niets.
Denk dat einde winter nabij is en dat we langzamerhand richting hogere temperaturen gaan en neerslag in de vorm van regen of mogelijk natte sneeuw.
Uiteraard hoop ik dat we nog een goed pak krijgen als afsluiter maar vrees dat we het meeste wel hebben gehad.
Dan maar snel naar de lente en hopen dat deze mooie temps gaat opleveren.
Alex
Jeetje wat kom jij pessimistisch over.
Ik snap wat je wil zeggen, maar hoe dan ook, als de kaarten & runs het aangeven zou je kunnen zeggen dat er een reële kans bestaat dat het ook uitkomt. Zekerheid wordt er nooit gegeven. Ik snap ook wel dat je er niet meer in gelooft doordat je bent teleurgesteld. Maar dit soort zaken hebben dus juist niet met geloven te maken.
En in feite zeg je dus dat als jij geen sneeuw verwacht, dat dan de grootste kans bestaat dat het wel gaat sneeuwen. In dat geval bestaat er dus weer een reële kans dat het flink gaat sneeuwen. Kortom; we houden de moed erin!
weerbericht sabine op een
Gingen jullie vorige week ook niet blind op het verhaal af van KMI waardoor er 1000 km aan file stond
Maar we zullen zien,
Groet Polar
Hoi Polar, welkom op het forum!
Ik denk niet dat je de enige bent die graag nog een pak sneeuw zou willen! Maar zoals Brisk al treffend zei: 'We zullen gewoon weer wat geduld moeten hebben en afwachten.'
Daarom snap ik er ook niks meer van....Ik heb ze op de radio gehoord. Verklaren ze me hier op het bedrijf weer voor gek. Maar wie laatst lacht best lacht. En nu hoop ik stiekem dat ze me weer gelijk moeten gaan geven.