Alles leuk en aardig, en ik zou het ook heel fijn vinden als dit gebeurt als soort van uitsmijter, maar dit soort kaartjes heb ik eerder gezien.
Dit sneeuwdek werd ook voor gisteren en vandaag voorspeld. Vrijdag en zaterdag zijn als potentiële sneeuwdagen voorbijgekomen en nu wordt het dus zondag en maandag.
Met alle onzekerheden van afgelopen weken is het sterk de vraag of dit werkelijkheid gaat worden.
Wat mij (=winterliefhebber) betreft wordt het weer lente, ik begin het nu wel een beetje zat te worden. De racefiets hangt al ruim 3 maanden in de schuur en moet dringend uitgelaten worden
Gele streepjes geven trekrichting aan en die groene bolletjes zijn plusjes wat sneeuw voorstelt en die kommatjes is regen.
Geduld is een schone zaak. De 21e maart is ie pas afgelopen dat weet iedereen.
ik heb nergens 25 cm gelezen, hooguit wat lichte sneeuw, weet niet waar jij die informatie vandaag haalt
http://www.weersvoorspelling.org/ en klikt u maar...
Jep klopt. 0,2 Graden en dalende hier met -0,5 c/uur. We gaan er dus toch wel onder, had ik niet meer verwacht. | Gewijzigd: 17 februari 2010, 19:13 uur, door zwoof
Was een kaartje van de ijsaangroei in Alphen.... | Gewijzigd: 17 februari 2010, 19:14 uur, door Micky
Lol!
35 graden in Zimbabwe! Hmzzz
ja maar ik wil dat de winter ophoepelt vanwege het feit dat ik al 3 maanden thuis sit met de crisis zonder geld!
dat jij nou binnewerk hebt kan ik niets aan doen....daarom seg ik het liefst mag de winter ophoepele | Gewijzigd: 17 februari 2010, 19:23 uur, door smoke_soldier
weather without storms is no weather at all.
Die zal nog wel een keer weer moeten veranderen, anders moeten we Jan redden van de verdrinking
niet echt raare veranderingen te zien of iets bijzonders.. denk dat het nu saaie dagen woorden op naar warmer weer !!
van mij mag het iedereen die ik spreek is de winter nu wel zat en zijn toe aan een warme lente !!