Wees blij, het is toch grotendeels natte troep, hier (Katwijk) is het gelukkig ook nog steeds droog, op de radar te zien trekt het grotendeels langs het (noord)Westen
Ben benieuwd naar het vervolg. Lees veel dat we volgende week stijgende temperaturen krijgen, maar iets zegt me dat deze winter nog niet ten einde is... (of is dat wishful thinking? )
Ben benieuwd naar het vervolg. Lees veel dat we volgende week stijgende temperaturen krijgen, maar iets zegt me dat deze winter nog niet ten einde is... (of is dat wishful thinking? )
Ik heb juist het tegenovergestelde gevoel. Denk dat binnen vandaag en 2 weken de temperaturen wel boven de 10 gaan uitkomen.
Zolang we geen stabiel weer hebben en ons weer door lagedrukgebieden bepaald wordt kan het van dag tot dag veranderen.
ik denk het niet, ik weet het heel zeker.
de vogels waren vanmorgen al aan het verkennen waar ze een nest gaan bouwen (koolmees-koppeltje)
pas op, ik wil niet zeggen dat het niet meer wat kouder kan zijn, maar een langere koude periode zie ik toch
ook niet meer komen. | Gewijzigd: 17 februari 2010, 16:16 uur, door kat
de vogels waren vanmorgen al aan het verkennen waar ze een nest gaan bouwen (koolmees-koppeltje)
Ook koolmees-koppeltjes zitten er wel eens naast.
Klopt mijn Haan was na maanden tijd ook weer aan het paren en baltsen gister, de lente komt eraan