Ik verwacht ongeveer 15 minuten bezig te zijn. In die periode zijn de site en de irc-server niet te gebruiken.
Ook draait de gelinkte irc-server op irc.onweer-offline.nl. Uiteraard kun je ook van de Java-webchat gebruik maken op www.onweer-offline.nl | Gewijzigd: 15 februari 2010, 18:27 uur, door killarbee
Ook draait de gelinkte irc-server op irc.onweer-offline.nl. Uiteraard kun je ook van de Java-webchat gebruik maken op www.onweer-offline.nl.
Onweer offline LOL...
Onweer-offline.nl is wel humor!
Oh en alsnog van harte met je 03e verjaardag!
Inderdaad. Dus je weet nu dat ie iets later thuis is vanavond.
De volgende stap is om het BIOS te updaten. Dit is uiteraard niet zonder gevaar. Als dit echt fout gaat, heb ik geen server meer. Dus ik ben van plan om een backup-server te bouwen en deze tijdelijk onweer-online.nl te laten draaien. Op die manier heb ik rustig de tijd om de huidige server te updaten en het probleem te zoeken. Dit houdt in dat we nog minimaal 2x offline moeten voor een korte periode. Hopelijk zo kort dat je het niet eens merkt.
De volgende stap is om het BIOS te updaten. Dit is uiteraard niet zonder gevaar. Als dit echt fout gaat, heb ik geen server meer. Dus ik ben van plan om een backup-server te bouwen en deze tijdelijk onweer-online.nl te laten draaien. Op die manier heb ik rustig de tijd om de huidige server te updaten en het probleem te zoeken. Dit houdt in dat we nog minimaal 2x offline moeten voor een korte periode. Hopelijk zo kort dat je het niet eens merkt.
Oh, jammer dat het niet is gelukt. Maar natuurlijk moet je het zekere voor het onzekere nemen en geen gokje wagen met die bios. Zou niet mooi zijn als alles plat ligt voor de lange termijn. Succes met de nieuwe aangepaste plannen!