Peilstok komt in Haarlem woensdag namiddag.
Hier KNMI vrijdag 18:43 uur:
Verwachting komende 5 dagen
zaterdag 13 februari tot en met woensdag 17 februari 2010
Over het algemeen bewolkt en droog. Na het weekeinde kleine kans op wat regen of sneeuw. In de nachten nog lichte tot matige vorst, maar overdag temperaturen die geleidelijk oplopen naar enkele graden boven nul.
Peilstok komt in Haarlem woensdag namiddag.
Hier KNMI vrijdag 18:43 uur:
Verwachting komende 5 dagen
zaterdag 13 februari tot en met woensdag 17 februari 2010
Over het algemeen bewolkt en droog. Na het weekeinde kleine kans op wat regen of sneeuw. In de nachten nog lichte tot matige vorst, maar overdag temperaturen die geleidelijk oplopen naar enkele graden boven nul.
Is Haarlem representatief voor het hele land of gaan we uit van De Bilt?
Hoe dan ook, het gaat om de hoeveelheid sneeuw, daar richten we ons dan maar op.
Het KNMI zegt vandaag (vrijdag) over dinsdag en woensdag 0-2 mm neerslag (of 0-2 cm sneeuw).
De kans op neerslag: 30%.
Zo is de status vandaag.
Hoe dan ook, het gaat om de hoeveelheid sneeuw, daar richten we ons dan maar op.
Het KNMI zegt vandaag (vrijdag) over dinsdag en woensdag 0-2 mm neerslag (of 0-2 cm sneeuw).
De kans op neerslag: 30%.
Zo is de status vandaag.
Ik woon in Haarlem vandaar. Maar iedereen op O-O gaat wel meten hoor, gaat mij meer om toch eens te kijken en daarmee aan te tonen hoe knap het is dat Ronald en Jan het de hele winter al goed hebben en waar anderen o.a. KNMI het anders zien.
Als ik de radar van wetter.de mag geloven, en die is toch vrij betrouwbaar, lost alles op voordat het nederland bereikt.
Dus 0,0 noppes nada niks dus......
Maar mocht er sneeuw vallen....wat de gehele winter al bijna niet is voorgekomen in het zuidwesten, dat meet ik ook wel voor spijkenisse. (r'dam). | Gewijzigd: 12 februari 2010, 21:38 uur, door mbouman
Het KNMI ziet het per dag ook anders.
Vandaag (zaterdag) zeggen ze over dinsdag/woensdag resp. 30 en 40% kans op neerslag, en 0, en 0-2 mm.
En ik gok op 15 cm voor 's-Gravenzande. Puur gebaseert op wat ik wil
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.