Even lachen tijdens de koffie
Begin ik wel. Deze kreeg mijn vader over de email, vond hem echt grappig
Komt een Belg bij een Nederlandse onderdelen winkel en ziet iets liggen waarvan hij niet weet wat dat is.
Hij vraagt aan een medewerker: "Wat is dat?" Waarop de medewerker antwoord: "Dat is een thermosfles."
De Belg vraagt waar het voor dient. Dus de medewerker zegt: "Alles wat je er warm instopt blijft warm en alles wat je er koud instopt blijft koud."
Maar dat is hartstikke handig, zegt de Belg. "Ik neem er één!"
De volgende dag komt de Belg op zijn werk.
Zijn collega's vragen: "Wat heb jij nou weer meegenomen?"
"Nou, " zegt hij, "Alles wat je er warm instopt blijft lekker warm en alles wat ik er koud in doe, blijft mooi koud."
"Oh", zegt één van zijn collega's, "en wat heb je meegenomen dan?"
"Twee koffie en een cornetto "
hihi
(Ik weet dat er hier een aantal Belgische vrienden zijn op het forum: Het is maar een grapje hé? ) | Gewijzigd: 12 februari 2010, 19:27 uur, door dv_chaser
(Ik weet dat er hier een aantal Belgische vrienden zijn op het forum: Het is maar een grapje hé? )
Waarom vertellen Nederlanders zo graag Belgenmoppen?
Omdat ze zo goedkoop zijn | Gewijzigd: 12 februari 2010, 18:42 uur, door Klapper
Stront
Twee Belgen treffen op straat een bruine hoop aan. "Wat zou dat nou toch wezen?" vraagt de eerste. De tweede antwoordt: "Het zou stront kunnen zijn, maar ik weet het niet zeker." Zegt de eerste: "Laten we dat onderzoeken." Hij bukt, steekt een vinger in de hoop en proeft. "Ja hoor," zegt hij. "Het is stront." Zegt de tweede: "Gelukkig dan maar dat we er niet in trapten."
Er komt een patient bij de dokter en zegt dokter ik hoor maar half aa zegt de dokter dat zullen we eens testen de dokter zegt 66 de patient zegt 33.
Er komt een patient bij de dokter en zegt : "dokter ik hoor maar half. " Aah zegt de dokter, dat zullen we eens testen. De dokter zegt 66, de patient zegt 33.
leest wat beter met leestekens
ik dacht namelijk dat hij zei: ik hoor maar half aa .
Komt een meisje bij der moeder, omdat ze net haar op der doos heeft.. zegt ze "mama, wat is dat?" Waarop de moeder zegt "euh.. dat is een aapje" Het meisje helemaal blij, en sprint naar boven naar der zus der slaapkamer.. "Zus kijk!, ik heb een aapje!" Waarop de zus antwoordt, "Ja dat weet ik, die van mij vreet al bananen"
Komt een man bij de dokter, helemaal in paniek en schreeuwend van de pijn zegt ie " Dokter, ik ben gegrepen door een krokodil!" Waarop de dokter antwoord: "jaahaa, dat doen ze!"
Komt een jongen weer van z'n vriendin, alleen hij is iets aan de late kant. Hij stapt de kamer binnen en ziet zijn vader zitten met een boos gezicht. Vader: "Waar kom jij zo laat vandaan?" Zegt de jongen: "Van mijn vriendin"
"Je hebt toch geen rare dingen gedaan he?" zegt de vader, "kom eens hier en laat me je vingers eens ruiken" De jongen stapt op z'n vader af, waarop zijn vader de vingers grijpt en er aan ruikt. "Zie je wel!, ik wist het!.. naar boven jij, Schiet op!" De jongen loopt teleurgesteld naar boven. Halverwege de trap zegt zijn vader: "Jongen kom nog eens even hier!".. "Waarom?" zegt de jongen.. waarop de vader antwoord, "Laat me nog eens één keer ruiken"
Komt een man weer van het café, zo dronken als een toeter.. Hij kruipt bij zijn vrouw in bed en zegt "Schat je gelooft het nooit, maar ik heb vanavond op een Gouden WC gezeten!" Waarop de vrouw antwoord: "jaja dat zal wel, je bent zo ver heen dat je je van alles inbeeld" "nee nee" zegt de man, "ik heb echt op een Gouden WC gezeten"
"We spreken elkaar morgenvroeg wel weer, als je nuchter bent" zegt de vrouw.
De volgende ochtend komt de man uit bed, zijn vrouw zit al aan tafel. Dan zegt zijn vrouw "wat had je gister nu met je Gouden WC?" Waarop de man antwoord "Jaahaa, ik heb vanacht op een Gouden WC gezeten" Als plotseling de bel van de voordeur gaat.
De vrouw doet de deur open, en meteen steekt en man zijn hoofd om het hoekje van de deur.
"HIER" zegt hij, "Daar heb je die vuile smeerlap wel, die mij vanacht op de Tuba heeft zitten schijten"
Wordt vervolgt?
De regels:
"12. Wees respectvol naar elkaar. Beledigingen of discriminatie van welke aard dan ook, zijn niet toegestaan. Respecteer andere bezoekers. Bezoekers van alle leeftijden en niveaus lezen het forum en praten mee in de chat.
13. Racistische en/of discriminerende opmerkingen zijn verboden. Aanzet tot haat en opruiende taal worden niet getolereerd. Ook hier kunnen wij beslissen aangifte te doen bij de politie."