LOL, was dat maar waar. Ik zit namelijk via mijn mobiel op inet nu. Zou leuk zijn die snelheid voor 9.95 per maand!
Elfstedentocht is ook in maart nog mogelijk
Maar de kans op een Elfstedentocht is natuurlijk sowieso klein. Gebaseerd op de afgelopen 100 jaar, waarin er 15 Elfstedentochten werden gehouden, is er een kans van 15% dat de Elfstedentocht in een winter gehouden wordt.
en 85% dat het in de zomer gehouden wordt?
Er staat "in een winter", niet "in de winter". | Gewijzigd: 16 februari 2010, 20:21 uur, door Brisk
Ok, haha! Nee dan heb ik dat verkeerd ingeschat! Mijn snelheid (via die site) is dan ook stukken lager dan die sig.; valt dat even tegen!
Hier gaat in elk geval niks vallen vrees ik. Zie kaarten enkele bladzijden terug | Gewijzigd: 16 februari 2010, 20:23 uur, door zwoof
edit> check het hier
zucht ......
Hij zei er ook bij dat het oosten en zuidoosten wel eens op enkele centimeters sneeuw moest rekenen
Dat mag ook wel na de magere resultaten van vandaag (d.w.z. geen sneeuw vandaag)
Dat mag ook wel na de magere resultaten van vandaag (d.w.z. geen sneeuw vandaag)
Het was inderdaad wat mager vandaag en het zou zeer leuk zijn als dat morgen ruimschoots werd goed gemaakt!
Op het kaartje staat niets aangegeven. 24 uurs radar geeft morgenmiddag laat regen in het oosten overgaand in sneeuw morgenavond. Zal mij benieuwen.
Edit> Bovenstaande kaartjes dus wel | Gewijzigd: 16 februari 2010, 20:52 uur, door zwoof
In de eerste week van mei gingen we een weekje voor een leuke lentevakantie naar Sauerland - en jawel hoor de godganse week sneeuw, tientallen centimeters. Daar stonden we met onze t-shirts en korte broeken. Het frappante is dat ik dit jaar weer de 1e week van mei naar Sauerland ga. Dus wie weet, ski's mee ???
Je kunt hieruit de conclusie trekken dat er vandaag vrijwel geen sneeuw is gevallen.
Een absolute tegenvaller dus voor degenen die dachten dat er wel veel zou vallen.
Het KNMI en nog een paar weermannen en vrouwen zaten dus goed met de verwachting van weinig sneeuw.
GFS zat er vooral flink naast (en dat is met de pluimen ook al vaker gebleken!)
Toch zijn er ook pluspunten. De temperatuur.
Die zelfde bronnen hadden het eerst over flinke dooi en "warmte" iets in de buurt van 7C.
Het lijkt er op dat de temperaturen de rest van de week laag blijven. Hooguit 4-5C.