Het blijft hier gewoon droog hoor? Dat is totaal nergens ter sprake gekomen, ook niet bij het KNMI, MC, PP enzovoorts.
Veel weerstations denken nog steeds dat het oosten niet bij Nederland hoort en dat er af en toe slechts wat over gezegd wordt, zeer frustrerend.
Ik kan me er in vinden en zo is het ook met het westen en noordwesten. Dat wordt ook vaak vergeten. Ik probeer in mijn weerbericht zo'n beetje alles te vermelden maar ik ga het meeste van extremen uit. Bijvoorbeeld als er in het oosten temperaturen voor gaan komen van -9 en in het binnenland -7 dan sla ik het binnenland over. En daarna uiteraard ook temperatuurverwachting van het westen
Wat er ook vaak vergeten wordt is dat bijvoorbeeld zoals nu, de buien intens afzwakken zodra ze bij de grote rivieren bij Nijmegen en Arnhem komen. Dat is vaak een onneembare horde, goed te zien ook bij de bui van zostraks, die inmiddels compleet verdwenen boven Nijmegen!
Het sneeuwt hier de hele ochtend al ... sinds 06.30 uur, vanmorgen was het een mooie gedekte laag maar inmiddels smelt alles weg, terwijl het af en toe echt hard sneeuwt. Zo jammer.
Maar goed on topic.... Even verder gekeken en daar zag ik nog iets moois.
Euhm.... ik wil je niet aanvallen ofzo hoor.. maare post 2 pas je toch dagelijks aan of gebeurt dat automatisch ??
(ben niet super geleerd in computters enz.)
Dat gaat automatisch als je de url van het plaatje erin zet. Ik doel meer op de openingspost
misschien door spelfouten? of verkeerde verwoording van een zin ?
weather without storms is no weather at all.
Je bedoelt de pluimen? Die verversen automatisch als er nieuwe beschikbaar zijn. Dus dat is iets anders...
oke, dankje is dat ook weer duidelijk. Begin post heb ik idd nog nooit zien veranderen.
De nieuwe koude golf..diep rood die russische beer...
Komt die naar ons toe?
Winterjassen nog ff niet wassen
wel wassen, snel laten drogen, je hebt een week en het is eeecht ver vooruit, het is afwachten, maar je kan hem nu wassen hoor dan is ie over een paaar dagen droog