50 km naar t oosten en wij krijgen die dump vol op ons neer.Zuidoosten pist waarschijnlijk buiten de boot maar wie weet
WRF laat de hoofdmoot nagenoeg helemaal via de noordzee naar schotland terugdraaien,daarna pas in de loop van donderdag weer neerslag maar dat is dan waarschijnlijk water...
Misschien moeten de mensen die klagen over file leed eens gaan na denken hoe dat toch komt dat auto's botsen en in de slip raken.
Zelf rij ik hier in Noordoost al heel de winter zonder sneeuwkettingen en heeft mijn nummerplaat al heel wat sneeuw geschoven zonder ook maar enige vorm van problemen.
Nederlanders klagen altijd en zijn veel te verwend bovendien.
Als we volgende winter gewoon alleen de auto weg en snelweg strooien en geen zout in de dorpen waar je zonder zout ook maar relatief langzaam kan rijden kan er op de verkeers aders tenminste goed door gereden worden.
Persoonlijk maak ik mij ik er niet zo druk om,ik rij echt niet sneller dan 40~50 op een moderne snelweg als er sneeuw/ijs prut ligt.
Maar dan wordt je continu ingehaald door idioten die je voorbij willen op die verdomd veel gevaarlijker linker baan he,en dan pakken ze de zout strooier voor je die doorgaans lekker doorrijdt ook nog effe mee
Sneeuw is geen probleem,het zijn de gefrustreerde simpele mensen die de boel met hun voertuig blokkeren.
Mensen moeten ook niet beginnen over winter banden,ik rij op winter banden maar op sneeuw en drek ijs ben je op banden gewoon kansloos.
Pas je rijstijl dus aan en zorg gewoon voor zo goed mogelijk profiel,profiel helpt nog een klein beetje vooral als de randen nieuw en goed scherp zijn.
Mooie uitleg. Je werkt toch niet toevallig bij de ANWB ? | Gewijzigd: 15 februari 2010, 19:08 uur, door ferry86
Het is of naast de pot pissen of buiten de boot vallen Niet naast de boot pissen of buiten de pot vallen
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Waarom toch die negativiteit
Een paar jaar geleden hadden we al mazzel als we de kou van de afgelopen weken hadden (dus min: -5 max: 0 tot 5) Dus we hebben al veel en veel meer kou dan wat we normaal hadden in een winter hadden de afgelopen jaren .
Ja wie weet, maar ik hoop dat het bij jullie gaat lukken.
Hier sneeuwt het nu in ieder geval zoals WRF verwachtte, nog wat sneeuw tot 4u morgenvroeg.
Maar alle sneeuw is welkom hier.
Dan worden die zwarte sneeuw hopen ook weer eens wit.
[taalnazi]
Het was inderdaad in feite een fout samengetrokken contaminatie. Maar echter iets wat dubbelop is, noemen we een tautologie.
Zoals bijvoorbeeld:
- bont en blauw
- nooit niks
- list en bedrog
In dit geval is het dus niet dubbelop en spreken we niet van een tautologie maar slechts een contaminatie.
Je gebruikt trouwens het woord 'ofwel' terwijl je het tegenovergestelde homoniem 'oftewel' bedoelt.
een lezing over tautologieën, doorweven met tautologieën, hoe noem je dat?
[/taalnazi]
Het was inderdaad in feite een fout samengetrokken contaminatie. Maar echter iets wat dubbelop is, noemen we een tautologie.
Zoals bijvoorbeeld:
- bont en blauw
- nooit niks
- list en bedrog
In dit geval is het dus niet dubbelop en spreken we niet van een tautologie maar slechts een contaminatie.
Je gebruikt trouwens het woord 'ofwel' terwijl je het tegenovergestelde homoniem 'oftewel' bedoelt.
een lezing over tautologieën, doorweven met tautologieën, hoe noem je dat?
[/taalnazi]
Ajsemenou..wat zegiie nou?
Meestal wit van kleur door verstrooien van omgevings licht in de kristal structuur... enzenz zoek verder op internet enzo.
Taal en zet fouten mailen naar nergens@zucht.nl.be.co.offline
Edit:
Hier ligt geen verse sneeuw,wel sneeuwt de mist nu en dan wat uit maar het mag geen naam hebben.
Met een graadje of vier onder nul bijna heel de dag al is het bovendien goed koud in het open veld.
| Gewijzigd: 15 februari 2010, 19:56 uur, door Picobyte