Wat was het koud vanmorgen! Echt niet Nederlands gewoon Ik had gewoon een dooie vinger toen ik de sneeuw van mijn auto had geveegd. En nu vriest het hier ook nog en het is niet boven nul geweest hier vandaag want de sneeuw die er lag is niets van weggesmolten.
En hier op de straat is het bijna een potje knikkeren met je auto, er zitten me toch grote gaten in het wegdek, als je niet oplet lig je met auto en al in het "kuiltje"
@Jan geeft maar door aan de weergoden, ik wil lente en wel heel erg snel!
Ik houd er rekening mee, wil niet nog eens 3 uur in de auto zitten om 10 kilometer te rijden.
Fijn om te weten, maar ehh word het ernstig of denk je het kan nog wel even. bij het knmi zijn we gewoon nog geel, namelijk.
deken in de auto ijskrabber en natuurlijk sigaretten en drinken. ehbo kist mee.
groeten marieke
Laten we idd duimen dat er een flinke bak sneeuw gaat vallen!!!
Onthou ook dat het KNMI voor 20 december niet zoveel had verwacht
Idd... Noorden ja
Nieuwe kaarten ? geen/minder sneeuw in in het zuidwesten ?? hmmm.... naja zie het morgen wel als ik wakker wordt.
[PLaatje 1]
en de nieuwe:
[Plaatje 2]
Nou Jan, doe jij hem over 6 uur? Zou de strook dan nog meer opgeschoven zijn?
I hope so!!
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Zondag was guur met later op de dag sneeuwval. Het bleef echter bij maxima van rond de één centimeter.
De terugweg vanmorgen leek even spannend te worden vanwege gladheid. Al snel bleken de wegen zeer goed begaanbaar. Ook deze rit weer in iets meer dan 1,5 uur kunnen rijden. Enige ongeluk wat ik ben tegengekomen was bij Maarheeze op de A2. Een ongeval met een vrachtwagen.
In Weert aangekomen bleken alle wegen weer eens onbegaanbaar, zelfs de Eindhovenseweg de stad in. De Ringbanen waren enigszins begaanbaar, maar was desondanks flink oppassen.
Nu lijkt de dooi wel al ingevallen te zijn. Ik voelde net een druppel op mijn hoofd vallen van het afdakje boven de deur.
Best lastig als je allebei in de zelfde stad woont, en de één wil wel sneeuw en de ander absoluut niet.
De grote vraag is natuurlijk, wie gaat morgen blij gemaakt worden
kijk mooi provincie he zeeland.. en een mooi dorp... Kamperland (daar werk ik ) Alleen een beetje saai in de winter (zomers is het een gekkehuis, druk van de touristen!)