Extra Dangerous weather around 14-17th Feb
On 9 Feb WeatherAction added two more specific – dangerous – weather events to the 17 specific events forecasted
around the world for February. These are for N Atlantic / Europe / Med. Piers Corbyn said: “This period will be very
dangerous, there will be many extremes of snow, storms and supercold or heat (S hemisphere) or sharp temperature
contrasts in some places.â€
Dit is de 1e keer dat ik Pierce geloof, maar dan alleen omdat Jan het eerder voorspelde dan hij
maar we zullen het gaan zien geloof ik.al hoeft het van mij niet in winkel te vallen hoor. niet zo veel zin meer in. 1 week was erg leuk week 2 minder en nu ach ja wat moet ik vertellen. mijn vader ging gister een foto maken van de "unieke"sneeuw. Wat wel erg lekker is met sneeuw is dat alles zo stil is. zal wel door de demping komen denk ik.
maar voorals nog, we zullen het morgen en overmorgen gaan meemaken
met de vriendelijke groeten marieke
Bij ons is dat dus ook zo, en het word ook steeds kouder weer.
Het motsneeuwde hier net, maar meer dan een paar kruimels was het niet. Ben ook zeer benieuwd naar morgen.
maar we zullen het gaan zien geloof ik.al hoeft het van mij niet in winkel te vallen hoor. niet zo veel zin meer in. 1 week was erg leuk week 2 minder en nu ach ja wat moet ik vertellen. mijn vader ging gister een foto maken van de "unieke"sneeuw. Wat wel erg lekker is met sneeuw is dat alles zo stil is. zal wel door de demping komen denk ik.
maar voorals nog, we zullen het morgen en overmorgen gaan meemaken
met de vriendelijke groeten marieke
Dat is juist zo mooi dat alles dan stil is inderdaad. Vroeger als kind kon ik daar aan horen (althans dat dacht ik, haha) dat het had gesneeuwd, als ik in de ochtend nog in bed lag. Ook het licht was dan wat anders door de reflectie.
Als ik dan hierdoor dacht dat er inderdaad sneeuw lag en vervolgens na de gordijnen te hebben geopend, zag dat dat niet het geval was, dan was ik altijd enorm teleurgesteld...
Schitterend die sneeuw!
Geef toe dat het een beetje raar is dat jou achtertuin de enigste plek in Nederland is waar (afgezien van het kustgebied) boven nul is gekomen..
EN ook dit is ietwat vreemd inderdaad! Haha!
hier aan de kust is de temperatuur ook gewoon de hele dag onder vriespunt gebleven
er stond gewoon een lopende scooter in ze tuin die de temp omhoog bracht
en dat sneeuw dat verdwijnt gaat gewoon op in (water)gas oftewel sublimeren
Gelukkig ligt er al 4/5 cm, dus klagen hoor je mij niet. Het is sinds zaterdagavond niet meer droog geweest, het heeft continu gemotsneeuwd, zonder ook maar een seconde op te houden. Het zijn weliswaar minuscule vlokjes en de laagste intensiteit ooit, maar het is sneeuw! Af en toe heeft het wat harder gesneeuwd en daardoor ligt er nu toch een behoorlijk sneeuwdek!
Tja, tja, tja...
En toch ga ik ervan uit dat we een flink pak krijgen, noem het maar wishfull thinking!
Vraag eerst waar iemand vandaan komt voor dat je zulke actie,s naar voor breng.
ik woon in New Orleans en ben in Nederland voor me werk ict.
Ken net een half jaar Nederlands en vind dit al knap wat ik kan schrijven
Of wil jij me elke dag les Nederlands geven ?
Om dat u het zo goed weet
???
Sorry? Waar ben ik begonnen met jou voor noob uit te maken omdat je kaarten met 1 a schrijft? Ik heb je (inclusief excuses dat ik erover begon) alleen op het feit gewezen dat je kaarten niet goed schrijft.
Voor iemand die pas een half jaar Nederlands schrijft is het super. Nederlandse les kan je beter niet van mij krijgen zie lees de reactie hieronder maar.
Iets 'irriteert je', of 'men ergert zich aan iets.'
Je had dus kunnen zeggen: Sorry, maar ik erger me er steeds aan... of Sorry, maar het irriteert me steeds.
Bedankt, zal het proberen te onthouden. Weer wat geleerd
Welk front is het? Die in het zuiden (bij Frankrijk) of die bij Engeland ... het lijkt wel of de verschillende radars het van steeds verschillende kanten laat komen. Ik raak de weg kwijt ...