Ik vond het ook vreemd al had ik wel een flauw vermoeden tot ik dit vandaag zag:
Sublimatie
http://forum.onweer-online.nl/index.php?s=...st&p=113019
Er is heel wat aan de hand, daar onder Spanje/Portugal
Yep, opgelost
Stukje beter...toch?!
PS:
Dus wacht ik op de laste karten kijken wat die zegen en denk dat na 21:00 wel een zeker heid kan gezegd worden wat er gaat gebeuren
Niet echt een heel groot probleem, maar het is kaarten en laatste. Sorry, irriteer me er steeds aan en ik heb elke keer moeite om het te lezen. | Gewijzigd: 15 februari 2010, 15:02 uur, door Brisk
Sublimatie
http://forum.onweer-online.nl/index.php?s=...st&p=113019
Je was net iets te laat, alhoewel jouw link uitgebreidere informatie geeft
Zo kan bijvoorbeeld ijs in strenge winters, bij erg droog weer, direct sublimeren naar de gasvormige fase
Maar in ieder geval beide bedankt voor de reactie
Dus wacht ik op de laste karten kijken wat die zegen en denk dat na 21:00 wel een zeker heid kan gezegd worden wat er gaat gebeuren
Dan mag jij die 4 dagen gaan aantonen
Stukje beter...toch?!
(Even kort offtopic)
Worden geplaatste afbeeldingen op dit forum automatisch verkleind? Op sommige fora is dit namelijk wel zo door middel van een deel in de broncode. Als dit niet zo is zal ik voortaan afbeeldingen eerst een stukje verkleinen, dat scheelt andere weer werk
KNMI 12:47
KNMI ja.... 25/26 mei zeiden ze enkele onweersbui, voor kerst hadden ze het over lichte sneeuw terwijl er meer dan 50cm gevallen is, laatst nog een weeralarm over de kop gezien in het noordwesten terwijl dit duidelijk op de kaarten te zien was.....
Die kaartjes die Jan net plaatste belooft wat voor het (Zuid)Westen!
Even kijken waar WRF straks mee komt
De kaartjes zijn ook WRF die ik geplaatst heb Alleen dan van wetterzentrale
Stukje beter...toch?!
PS:
Niet echt een heel groot probleem, maar het is kaarten en laatste. Sorry, irriteer me er steeds aan en ik heb elke keer moeite om het te lezen.
Sorry Brisk, maar als jij begint over taal, kan ik het niet laten te zeggen dat de constructie "ik irriteer me eraan" niet kan in het Nederlands. Irriteren is niet wederkerig, dus komt zonder het woord zich.
Iets 'irriteert je', of 'men ergert zich aan iets.'
Je had dus kunnen zeggen: Sorry, maar ik erger me er steeds aan... of Sorry, maar het irriteert me steeds.
Wat hebben we het toch mooi in de kop van Noord-Holland...
Vrieskou en de hele dag de zon...(meeste zonuren toch)
We maken het weer waar, (mooi he weer waar) het mooie weer hier
Nu -1.1 graden en sluier bewolking...
Gr Hoffies | Gewijzigd: 15 februari 2010, 15:18 uur, door Hoffies
Extra Dangerous weather around 14-17th Feb
On 9 Feb WeatherAction added two more specific – dangerous – weather events to the 17 specific events forecasted
around the world for February. These are for N Atlantic / Europe / Med. Piers Corbyn said: “This period will be very
dangerous, there will be many extremes of snow, storms and supercold or heat (S hemisphere) or sharp temperature
contrasts in some places.” | Gewijzigd: 15 februari 2010, 16:05 uur, door Tesse
af en toe een heel klein miezer vlokje naar beneden zien vallen. Het begin van of kan dat nog niet....
groeten marieke
edit: bij het knmi zijn we geel, kans van opvriezen van sneeuwresten tot woensdag dan he.
misschien een raar iets hoor maar als het gaat sneeuwen zijn het toch geen sneeuwresten meer??
zal wel een beetje gek worden denk
Wha Wha wat een noob.
Vraag eerst waar iemand vandaan komt voor dat je zulke actie,s naar voor breng.
ik woon in New Orleans en ben in Nederland voor me werk ict.
Ken net een half jaar Nederlands en vind dit al knap wat ik kan schrijven
Of wil jij me elke dag les Nederlands geven ?
Om dat u het zo goed weet
Ik ben benieuwd hoe hard ze op hun plaat gaan
Aan Jan zijn sneeuwkaartjes op pagina 48 te zien, zit je niet verkeerd morgen.
Als je van sneeuw houdt natuurlijk
Vraag eerst waar iemand vandaan komt voor dat je zulke actie,s naar voor breng.
ik woon in New Orleans en ben in Nederland voor me werk ict.
Ken net een half jaar Nederlands en vind dit al knap wat ik kan schrijven
Of wil jij me elke dag les Nederlands geven ?
Om dat u het zo goed weet
half jaar in nederland, dan kan je goed schrijven! klasse
en nu weer verder met het weer.
1 van me schermen staat 24 uur op de WRF karten en elke ochtend als ik waker word is de sneeuw kans weg.
S avond staat er weer sneeuw op loop daar nu al 4 dagen mee
zal een mail sturen voor een back-up van de karten die nu niet meer zichtbaar zijn