Ben benieuwd hoe het hier na het weekend zal gaan! Nog snel even een voorraad in huis halen.
Ben benieuwd hoe het hier na het weekend zal gaan! Nog snel even een voorraad in huis halen.
3cm schijnt daar al een pak te zijn
Ik denk dat jij de enige bent die regen krijgt!!!!....
Heb jij een Regen trauma ofzo?
Van mij mag heel nederland een dik pak sneeuw krijgen...
We wachten het af..
Daar heb je gelijk in, sterker nog; onlangs gehoord dat het zelfs in mei nog heeft gesneeuwd in de barre winter van '79.
Ik denk ook meer dat het een wens is van een ieder. Dat die lente zo langzamerhand binnen komt glijden...
Ik kan me herinneren dat ik ooit in maart nog heb geschaatst ergens in de nineties! Dus inderdaad, als het lente-achtig zou worden eind februari, dan kan het daarna nog best weer eens winters worden. Tja en daar moet je dan even niet aan denken he!
Heb jij een Regen trauma ofzo?
Van mij mag heel nederland een dik pak sneeuw krijgen...
We wachten het af..
Begrijp me niet verkeerd van mij ook.. maar als het hier in zeeland 3 graden is dan valt er niet veel sneeuw hoor..
En tot mijn vreugde las ik hier iets over een eventuele sneeuwchaos voor dinsdag. Leuk, gezellig, laat maar lekker komen die handel...en daarnaast ook nog eens een mooi bijgestelde pluim, in vergelijking met woensdagavond.
Heerlijk, mijn weekend kan nu al niet meer stuk...
Inderdaad, nu moet die handel alleen nog wat activeren.
Het lijkt trouwens wel of ik naar dezelfde radarbeelden zit te kijken als woensdag
BIJNA iedereen is er helemaal klaar mee, is het zat en alles.
Maar straks als de zomer komt, zit iedereen weer van: pffff , wou dat het wat minder koud was! mennn!!
Me moeder vertelde me gister dat ze had gehoord, dat deze zomer de heetste zomer OOIT wordt.
Tussen de 40-45 graden.
Moet DIT?
VrijdagVorstVoorspellen op GeenStijl. We willen geen paniek zaaien: MAAR HET GAAT VOLGENDE WEEK WEER KEIHARD SNEEUWEN! Hebben we niet zelf verzonnen natuurlijk. Is de wekelijkse voorspelling van mainstreamweermankiller Jan van Ooijen. En die heeft het weer afgelezen van de grafiekjes en tabellen van het Global Forecast System (GFS). Maandag en dinsdag ligt er gewoon weer een dikke 15 centimeter in Nederland. Dat betekent: Nog meer chaos. Nog meer schade. Nog meer vertraging. Alles wat u vervelend vindt aan sneeuw komt terug. De randstad schijnt een beetje gespaard te worden. Maar de Rest van Nederland - daar waar gevochten wordt om de laatste restjes strooizout - zit straks weer midden in een Sneeuwpocalyps (kewle pica). Overigens spreekt Van Ooijen er schande van dat de KNMI de aanstaande sneeuwbuien categorisch onder de pet houdt: "het KNMI zwijgt in alle toonaarden en er staat momenteel niets in de meerdaagse verwachting. Volgens mijn berekeningen krijgen we dinsdag complete sneeuwchaos in Nederland en in Belgie en begint het in de nacht van dinsdag met sneeuwen. Vooral de ochtendspits krijgt het zoals het er nu voorstaat te maken met erg slecht weer." Fijn dan. Nederland stevent af op het zoveelste verkeerspandemonium en de boys in De Bilt houden vitale intel onder de pet. Provinciemensen in BMW's op gladde banden. Beloven jullie na het weekend weer stoere slipvids achter te laten op Dumpert?
Bron Geenstijl