Wie weet wat er de andere ochtend Dinsdag dus ligt.
Bui trekt( maar ik ben maar een leek) toch naar het oosten als ik het zo bekijk.
Ook jij moet hoop blijven houden toch!!
Natuurlijk! Het is maar een kaartje. Pakt ook meestal wel iets anders uit.
Lol ik heb hem in december al 40 euro omhoog laten zetten dus zal hier wel mee gaan vallen
Wij waren eind november 2008 in Enter op vakantie en we hebben daar toch een sneeuw gehad.
| Gewijzigd: 11 februari 2010, 12:19 uur, door luci
Sommige ook niet (maar die kunnen dat snel veranderen, lol):
- Weerprimeurlijn vandaag na 9 uur met EINDE WINTER 2010 vanaf volgende week!
- Primeurman ziet weinig winteropties meer voor de sprokkemaand komende 10 dagen
- Na 22 februari grote kans op flinke verzachting denkelijk: temperatuur evt. naar 10 ++
- Kleine kans dat de oosters er toch weer in zullen komen door drukoprisping Scandin.
- Eerste helft februari zal ongeveer drie graden te koud uitpakken dit jaar conform prog.
- Ook tweede gedeelte sprokkelmaand te koud, maar wel kans op majeure lentevleug.
Weerstrateeg Marc E. Putto
Ja lol...
Ik had juist een flinke verlaging gekregen omdat ik zoveel maatregelen had getroffen om mijn energieverbruik te verlagen.
We kunnen wel stellen dat deze hele winter er enkel is om mij een oor aan te naaien. Niet voor jullie winterpret of schaatsplezier.
Hier hebben we niet veel anders gezien
Nou, 1 voordeel van aan de kust wonen is dat je veel zon ziet dus het viel mee van de week
(nadeel is dat we altijd minder sneeuw hebben )
2009 hebben wij er door de woningbouwvereniging naar laten kijken en nu kregen wij maar liefst € 800,00 terug.
Een klein verschilletje maar van €1400,00
Wij mogen dit jaar ipv € 267,00 naar de € 197,00
Direct naar de € 247,00 laten zetten.
Dat ligt vrijwel aan Rijssen geplakt, dan heb ik het ook gehad toen. En nu je het zo zegt, weet ik het ook nog wel. De mtb toertocht hier werd afgelast. We deden toen zelf maar met een groepje een alleraardigste tocht op de mountainbike, door de Friezenberg en Holterberg. Door de sneeuw is het toch net iets mooier trainen.
Edit: > Die foto is van de elsgraven, daar woon ik vlak achter ! | Gewijzigd: 11 februari 2010, 12:29 uur, door zwoof
(nadeel is dat we altijd minder sneeuw hebben )
Ja momenteel staan de zonuren voor het midden van België voor deze maand op 11uren in 11 dagen, dus hoogstens een uur zon per dag, hier in het noord-oosten van België zal de teller nog lager zijn.
Voor vandaag is het alvast geen zon, beet poedersneeuw dat niet zoveel voorstelt.
Troost je, bij mij gaat dat in de duizenden euro's oplopen. Maar ja voor iedereen zal dat wel hetzelfde zijn. Deze week had ik nog een klant die haar eindafrekening al had gekregen. Ondanks dat ze minder verbruikt had moest ze toch meer betalen door de prijsstijging. Misselijk worden we ervan.
Veel heb ik niet te melden, grijs af en toe een vlokje sneeuw en bar koud...
- Weerprimeurlijn vandaag na 9 uur met EINDE WINTER 2010 vanaf volgende week!
- Primeurman ziet weinig winteropties meer voor de sprokkemaand komende 10 dagen
- Na 22 februari grote kans op flinke verzachting denkelijk: temperatuur evt. naar 10 ++
- Kleine kans dat de oosters er toch weer in zullen komen door drukoprisping Scandin.
- Eerste helft februari zal ongeveer drie graden te koud uitpakken dit jaar conform prog.
- Ook tweede gedeelte sprokkelmaand te koud, maar wel kans op majeure lentevleug.
Weerstrateeg Marc E. Putto
/me mompeld iets over de weerman van Plopsaland en gaat weer lekker buiten aan het werk.
in het zonnetje gaat het best maar op de wind wordt je toch echt niet vrolijk
-0.8 in het Linschotense | Gewijzigd: 11 februari 2010, 12:53 uur, door Erik de Ruijter