Wie weet wat er de andere ochtend Dinsdag dus ligt.
Bui trekt( maar ik ben maar een leek) toch naar het oosten als ik het zo bekijk.
Ook jij moet hoop blijven houden toch!!
Natuurlijk! Het is maar een kaartje. Pakt ook meestal wel iets anders uit.
Lol ik heb hem in december al 40 euro omhoog laten zetten dus zal hier wel mee gaan vallen
Wij waren eind november 2008 in Enter op vakantie en we hebben daar toch een sneeuw gehad.
| Gewijzigd: 11 februari 2010, 12:19 uur, door luci
Sommige ook niet (maar die kunnen dat snel veranderen, lol):
- Weerprimeurlijn vandaag na 9 uur met EINDE WINTER 2010 vanaf volgende week!
- Primeurman ziet weinig winteropties meer voor de sprokkemaand komende 10 dagen
- Na 22 februari grote kans op flinke verzachting denkelijk: temperatuur evt. naar 10 ++
- Kleine kans dat de oosters er toch weer in zullen komen door drukoprisping Scandin.
- Eerste helft februari zal ongeveer drie graden te koud uitpakken dit jaar conform prog.
- Ook tweede gedeelte sprokkelmaand te koud, maar wel kans op majeure lentevleug.
Weerstrateeg Marc E. Putto
Ja lol...
Ik had juist een flinke verlaging gekregen omdat ik zoveel maatregelen had getroffen om mijn energieverbruik te verlagen.
We kunnen wel stellen dat deze hele winter er enkel is om mij een oor aan te naaien. Niet voor jullie winterpret of schaatsplezier.
Hier hebben we niet veel anders gezien
Nou, 1 voordeel van aan de kust wonen is dat je veel zon ziet dus het viel mee van de week
(nadeel is dat we altijd minder sneeuw hebben )
2009 hebben wij er door de woningbouwvereniging naar laten kijken en nu kregen wij maar liefst € 800,00 terug.
Een klein verschilletje maar van €1400,00
Wij mogen dit jaar ipv € 267,00 naar de € 197,00
Direct naar de € 247,00 laten zetten.