Het is en blijft een winter vol verrassingen, en we hebben nog een dag of 5 te gaan eer het dinsdag is. Wie weet trekt Koning Winter volgende week een nieuw blik open!
Edit: een nieuwe sneeuwpluk komt steeds dichterbij hier, het wordt tijd voor 'm om het landingsgestel uit te gooien en de daling in te zetten... | Gewijzigd: 11 februari 2010, 01:27 uur, door Rutte31
Het zal ongetwijfeld dat je heel veel vragen enz. krijgt. Logisch dat je die niet allemaal kan beantwoorden.
Het verbaast mij alleen dat iemand zoals als jij, met een uitgesproken mening over het weer, geen duidelijke uitspraak doet over wat ons nog te wachten staat? 40%? dan blijft er nog 60% over....
Je "quote" Ronald regelmatig in je berichten en nu laat je verstek gaan. (over zijn uitspraken)
Ik ben gewoon benieuwd wat ons te wachten staat.
Ik ben een echte winterfreak en van mij mag de winter doorgaan tot eind april.
Aan de andere kant ben ik fanatiek kitesurfer dus laat die Z-W maar komen.
Verder niets anders dan respect voor jou en jouw voorspellingen.
Geluk is wanneer datgene wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn.
Blijkt van ene Gandhi te zijn? Zegt jou dat iets..... | Gewijzigd: 11 februari 2010, 01:36 uur, door Micky
Welterusten all !
Truste!!
http://www.niederschlagradar.de/
We zijn het gewoon niet meer zo gewend en na een paar weken vinden we het wel genoeg. Ik geniet ervan, maar een lente zou ik ook zeker verwelkomen. Maar een lente smaakt pas echt lekker, na een echte koude winterse winter!
Als ik nu puur voor mezelf spreek (zonder dat andermans meningen een rol spelen), dan vind ik deze winter echt mooi. Eindelijk weer eens een echte winter. Maar ik kan me goed voorstellen dat de gladheid en de dagelijkse ongemakken (zoals gladheid, bevroren ruiten, de kans om onderuit te gaan) beginnen te vervelen. Ik begin er ook van te balen, alhoewel het natuurlijk wel bij een winter hoort . Wellicht speelt ook de komende jaarafrekening van de energiemaatschappij mee. Ik heb echt flink meer moeten stoken.
Ik heb winters eigenlijk altijd gehaat, behalve als het eens een echt goede winter was (zoals nu), maar de meeste zijn grijs en grauw met regen en wind . Ik ben een echt zomermens, temperaturen 30+ en veel zon, maar een winter als deze weet ik zeker te waarderen.
Ik heb winters eigenlijk altijd gehaat, behalve als het eens een echt goede winter was (zoals nu), maar de meeste zijn grijs en grauw met regen en wind . Ik ben een echt zomermens, temperaturen 30+ en veel zon, maar een winter als deze weet ik zeker te waarderen.
Niks meer aan toe te voegen, helemaal mee eens!
Heb normaal gesproken ook echt een hekel aan de winter, maar dit jaar is echt een uitzondering. Gewoon omdat we dit jaar een winter beleven zoals een echte winter hoort te zijn met vorst en sneeuw. Dat gekwakkel tussendoor nemen we dan maar voor lief.
Ik denk echter dat als we in april nog steeds sneeuwbuien zouden hebben dat ik het dan wel een beetje goed geweest vind.
moet van Veluwe naar Amsterdam en heb een uur de tijd
Moet er om 05.10 zijn en vertrek zometeen, gaat me vast niet lukken!
Zo te zien is het gestopt met sneeuwen, maar zag op radar vanuit Dld wat moois aan komen vliegen. Laatste staartje van deze mooie winter?
Zal straks posten of ik het gehaald heb!
w3ssem | Gewijzigd: 11 februari 2010, 04:08 uur, door w3ssen
Zoals de beelden er nu uitzien kan in de loop van de ochtend de gehele zuidoostelijke helft van Nederland hier mee te maken krijgen, ook een groot deel van Oostelijk België.
Let op, dit is slechts een indicatie, een radar kan een heel vertekend beeld weergeven van de werkelijkheid en de neerslag kan op 't allerlaatste moment nog een andere richting kiezen, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee.
De Nederlandse radar laat dit alles namelijk nog niet eens zien.
Ik heb de indruk dat dit gebied sneller nadert als de weerkundigen voorspellen.
Welterusten.
Op de lokale wegen nog wel erg glad.
Iets langzamer gereden dan normaal. Wel nog een file voor Diemen, had iemand z'n Peugeot hard in de vangrail geparkeerd...
Kortom: rijkswaterstaat heeft goed voor onze snelwegen gezorgd vannacht!
w3ssen
de gemeente is hard aan het strooien wat me opviel is dat het zeer plaatselijk was in schagen bijna niks
+/- 10 cm sneeuw hier bij -3.2
Weer liefhebber/fotograaf/weeramateur Raalte Overijssel
Het sneeuwt hier nog steeds een beetje, niet op de rader te zien.
| Gewijzigd: 11 februari 2010, 07:30 uur, door Brisk