Het is op dit moment hier -2.1°C in Heusden,Oost-Vlaanderen.
Weermannen verdedigen zich tegen kritiek van Touring
Reageer op dit artikel >>
Jan van Ooijen
Dit noem ik gewoon de grootste onzin! Amateur eerste klas! Op het forum onweer-online.nl waren de Nederlanders samen met de Belgische leden er allang over uit dat er aardig sneeuw ging vallen. Mijn tip naar de weermannen en vrouwen is.... Kijk recente kaarten, kijk naar GFS, kijk naar WRF. Metname liet WRF het duidelijk zien. Het is inderdaad makkelijk om het maar op de modellen af te schuiven maar die modellen toonde het wel aan. Echt een vreemde situatie...
de 1e vind het prachtig en word donders druk
de andere word echt chagrijnig als ze die witte dingen zien vallen
ik persoonlijk vind het als het er is wel leuk maar zoveel als er nu is gevallen hier is abnormaal en heel slecht voor het lekkere gladde ijs
-3.4 atm
Weer liefhebber/fotograaf/weeramateur Raalte Overijssel
Helemaal mee eens...wordt er een beetje gek van...
Idd, hier ook deze morgend was echt mooi om te zien. De wolken zaten vol met sneeuw hier in Belgie.
De schaatsliefhebbers waren heel de dag op het ijs met sneeuwschuivers hier in stadskanaal.
Ik zag vanavond vol op activiteit op het kanaal hier
Dus zolang er ijs is waar iemand op kan lopen zijn er zat vrijwilligers om de baan schoon te houden.
En Wees blij dat in Friesland dat ijs goed weg was want dat kanaal hier heeft echt ranzig 'fossiel' kerst sneeuwijs met wind gaten(potholes)en hier en daar een wak met eendjes water.