Geplaatst: woensdag 10 februari 2010 17:59
Gewijzigd: woensdag 10 februari 2010 17:59
GRONINGEN - Het verkeer in Noord-Groningen moet oppassen voor sneeuwduinen. Op open vlaktes en kleine wegen is het minder druk, maar hopen sneeuw op de weg kunnen daar gevaarlijk zijn.
vanmiddag bij ons gewoon enkele sneeuw buien geen mot!!
kijk ik op buienradar geen bui te vinden
oke voor nu ligt er hiero bijna niks meer weg gesmolten tja zelfs met vriesweer hahaha
maar oke we zien wel
en we hebben hiero al genoeg gehad deze winter
dus we hebben niks te klagen!!
ook al zou er niks meer vallen!
ps terwijl ik dit plaatste begint het te sneeuwen!! en ja die bui zie ik wel op buienradar | Gewijzigd: 10 februari 2010, 18:35 uur, door petje040
en ik hoopte op een trendbreuk | Gewijzigd: 10 februari 2010, 18:35 uur, door Takenu
Geplaatst: woensdag 10 februari 2010 17:59
Gewijzigd: woensdag 10 februari 2010 17:59
GRONINGEN - Het verkeer in Noord-Groningen moet oppassen voor sneeuwduinen. Op open vlaktes en kleine wegen is het minder druk, maar hopen sneeuw op de weg kunnen daar gevaarlijk zijn.
Holy moeder....... Als ze weddenschappen zouden afsluiten waar het meeste sneeuw valt, dan zou dat voor Grunn uitbetaling 1 op 1 zijn. Hier Breda waarschijnlijk 1 op 100
Tegen 20.00 uur lijkt er toch een aardige "pluk" jou kant op te komen...
Wegdektemperaturen
Wegdektemperaturen liggen en blijven onder het vriespunt.
Conditie van de weg
De wegen worden/zijn nat door sneeuwval.
Kans op winterse neerslag
De hele avond valt er van tijd tot tijd sneeuw. Naar verwachting valt er lokaal totaal 1-3 cm. Gedurende de nacht wordt het droger.
Gladheid komende dagen
De komende dagen aanhoudende winters weer, maar wel droger. Het vriest elke nacht vrij stevig.
Zo op de buienradar te zien gaan de buien zich steeds verder westwaarts uitbreiden.
Wacht ff hoor..........pffffffffffffffffff nog een keer voor je geblazen, maar ik denk dat ik 'in plaats van echt wegblaas' de bui gewoon groter blaas want het komt hier ook nog met "witte" bakken uit de hemel...niet normaal meer dit!
:D
Het waait en sneeuwt maar door hier,heel de dag al sneeuw sneeuw en nog meer sneeuwSPAM.
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Hier ook een smiegol (Bob) die geniet van het koude winterweer...
Mssn ff een "blind-date" regelen...
Mssn ff een "blind-date" regelen... Cewl foto's worden niet meer automagisch mee gequote,goed bezig!
Ennuh ja slapende knuffeldieren zijn altijd cute++ he
Hout stoken is ook een favo hobby van mij.
Overigens heb ik nog een paar foto's in mijn O-O album en denk ik dat met de echt stevige wind die er inmiddels staat morgen weer een paar mooie sneeuwduin plaatjes bij gaan komen.
En het blijft ook maar doorgaan met poedersneeuw hier,momenteel matige sneeuwval bij minimaal een windkracht drie tot vier.
Maar de wereld is weer mooi wit en het wintergevoel is weer compleet
| Gewijzigd: 10 februari 2010, 19:19 uur, door zwoof
gladheid met nog geen 10 km per uur tegen geparkeerde autos aan.
De beveiliging en politie erbij om mensen te waarschuwen om van de fiets te gaan en stapvoets
te rijden.
Omdat onze gemeente in Gouda geen strooizout heeft ben ik zelf op het stuk wegdek
van 60 meter gaan strooien met strooizout van de gemeente van een maand geleden
en keukenzout van de Lidl dat het prima doet maar met die windvlagen vervliegd, maar
de straat is niet meer zo glad dankzij mijn optreden als strooier..