We hebben hier zojuist een vrij behoorlijke bui gehad, maar die viel op de buienradar plotseling uit elkaar. Dus nu weer zonnig weer en blauwe lucht... misschien hebben we er 1 a 2 cm bij, maar meer zal het niet zijn.
ja t zonnetje was wel lekker nu weer bewolkt...wij krijgen vanavond weer sneeuw...van mij mag t wel weg blijven..wil wel op t ijselmeer gaan schaatsen en dan mag echt de onweer weer komen hoor zodat we de lente ingaan
Ik kijk gewoonhier op o-o en geenfile.nl en heb vandaag besloten om thuis te werken.
Het Vid info bord (waar totaal niks nuttigs opstaat, van a naar beter brrrrrr) bij Breda (net voorafslag naar a27 en rechtdoor naar a16) zorgt altijd voorafremmingen. Kunnen ze dat Vid niet gewoon afschaffen.
Mag je blij zijn, hier ligt nog steeds niks, hopelijk komt er de volgende uren eens verandering in.
Verder is de wind ineens fors toegenomen hier.
Klopt, dit gebeurd hier in Eindhoven ook. -2 gr en smeltende sneeuw, hoe kan dat?
Volgens mij sneeuwt het in heel NL behalve dicht bij de kust waar JUIST de sneeuw voorspeld was....
Ja dat vind ik een goed idee!!
Hier ligt de sneeuw nog, is wel iets weggesmolten.
Maar waar hij platgereden is wordt het nu zachtjesaan spiegelglad!
Krijgen we nog sneeuw bij hier in zeeland??
Wel als ze in brabant hard genoeg blazen.....he jeffrey!
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Hier ligt al sneeuw van afgelopen nacht........maar we hopen op meer sneeuwhopen!!LOL!!
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen