you win some you lose some.!
Dat bericht is niet verandert maar op zijn site heeft hij dat wel gedaan. Daarbij zegt hij ook februari koud..... Nou december en januari was kouder. Maar goed on topic
Op dit moment : 28 meldingen, waarvan 23 files (201 km)
Zo hallo staat al een uur of twee op forum
Ik ken die weg erg goed (ik rijd er zelf dagelijks), maar de komende tijd zal ik daar toch nog wat voorzichtiger rijden.
Een erg leuke winter tot dusver, maar gladheidsperikelen door vorst en sneeuw eisen toch wel hun tol.
Blijf genieten, maar doe voorzichtig.
De VerkeersInformatieDienst leeft onder een steen:
reguliere spits (3)
Op lokale wegen zal het verkeer last hebben van sneeuwval. Ook op de snelwegen kan meer vertraging voorkomen dan anders.
Bij een reguliere spits wordt tot 225 km verwacht. Alle knelpunten hebben files.
Even verderop:
Er zijn op dit moment 32 meldingen, waarvan 29 files (233 km)
En inderdaad staat alles rond Utrecht-Amersfoort vast. Wat denken die mensen daar zelf nou van?
Edit 3:43:
De VID wordt wakker: "Vroege start ZWARE avondspits door sneeuwval." En even verderop:
Volgens een verkeersinformant ter plekke is de linkerrijstrook van de A12 al niet meer berijdbaar en rijdt het verkeer stapvoets over de rechter rijstroken. | Gewijzigd: 10 februari 2010, 15:44 uur, door Takenu
We worden overgeslagen
Ben blij dat 'k weer thuis ben.
Vanmorgen om 7:30 uur vertrokken naar Maastricht, 2 uurtjes vergaderen en om 11:30 weer 2 uurtjes terug gereden.
Nergens last van gehad.
Zojuist trok een flink sneeuwgebied over onze regio en daar houdt men op snewegen jammer genoeg zo weinig rekening mee.