Die sneeuw blijf ik toch wel een apart verschijnsel vinden. Afgelopen nacht liet de radar diverse echo's zien boven mijn regio ( midden Limburg ), terwijl het kraakhelder was en er geen vlokje viel. Alles wat vanuit Duitsland hier naar toe trok lostte op voor de grens.
Vanmiddag dus alweer een paar kleine echo's en nu ligt er inmiddels al bijna 2 cm en het heeft zelfs een tijdje matig gesneeuwd.
Hopelijk komt daar nog wat Deutsche grundlichkeit bij vanuit 't oosten.
De radar is inderdaad nogal onnauwkeurig als het op kleinere hoeveelheden aan komt. Volgens de radar zou het hier pas over een half uurtje moeten beginnen met sneeuwen, maar ook nu al is het licht aan het sneeuwen.
STOP!!. NU!!!
het moet opklaren en streng vriezen.. tis mooi geweest..
SMS: 'STOP SNEEUW NU' naar 0900-123
hier zn voorspelling half november..
kan niet anders zeggen dat hij aardig spot-on zat
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/10/winter.html
@twister... heb nu 10 x gesmst maar het gaat alleen maar harder sneeuwen..
weet je zeker dat het het goede nummer is
Ik ben geneigd om zulke dingen dus niet te geloven, dus ik houd het op een toevalstreffer. Maar als hij dat kan herhalen, is het zeker netjes.
Hier overigens alweer matige sneeuw. Volgens buienradar is het een illusie, maar voor de mensen buiten op straat is het dat zeker niet. Ik ben benieuwd hoeveel we dit keer krijgen. En ik ben benieuwd hoe het KMI uit gaat leggen dat er nu plotseling een cluster sneeuwbuien overtrekt die volgens hun berichten van vanochtend niet zou moeten bestaan.
Stukje uit voorspelling van Putto:
[En waarom denk je dat je gelijk hebt?
Zowel de winter 2008 als 2009 werden nagenoeg correct voorspeld door mij (verwacht is het eigenlijk, want ik ben geen waarzegger, maar een mediameteoroloog. Het zou ongemeen interessant zijn als ik er straks voor een derde keer op rij goed bij zou hebben gezeten, maar ik vergewis me er terdege van dat drie keer op rij nagenoeg honderd procent scoren zeer uitzonderlijk is]
Hij geilt wel erg op zijn eigen gelijk zeg. Pff bijzonder mannetje. | Gewijzigd: 10 februari 2010, 15:06 uur, door emmen-online
Op de tweede foto is ons (doodlopende) pleintje te zien. Er zijn vandaag al twee strooiwagens langs geweest. Vanmorgen alleen strooien en zojuist ook om de sneeuw weg te vegen. Waarschijnlijk geen zout tekort in Harderwijk, want een doodlopend pleintje met max. 20 huizen.
| Gewijzigd: 10 februari 2010, 15:08 uur, door Franswa
mmhja sorry ben ook geen fan vd man, maar dit bericht dateert van nov 2009 en is niet van de site van putto, dus niet veranderd.. ..
you win some you lose some.!