Kan nog niet op het ijs hier... is opgespoten 20cm, maar staat net 5cm ijs..
geen feest dus zaterdag ???
Had zelf een feestje voor op de ijsbaan in de planning....
maar helaas zal ik dit denk ik af moeten blazen ???
Of niet ?
(PS. Sorry voor mijn reclame)
Doet dan wel effe dat plaatje wat kleiner maken.
Ik heb een hekel aan horizontaal scrollen.
Edit: Goed bezig@paatje fix. | Gewijzigd: 11 februari 2010, 19:37 uur, door Picobyte
geen feest dus zaterdag ??? Had zelf een feestje voor op de ijsbaan in de planning....
maar helaas zal ik dit denk ik af moeten blazen ??? Of niet ? (PS. Sorry voor mijn reclame)
mbouman, ik kan je geen antwoord geven op je vragen maar ik hoop enorm dat het door kan gaan voor je. Erg lastig altijd als je een feestje wil bouwen en het door 'ovemacht' niet door kan gaan... Ik duim voor je!
P.s. misschien kan je wel die flyer iets kleiner maken want zo is het wel erg dominant aanwezig in het forum en zal ie niet lang blijven staan vrees ik voor je. Straks design trouwens!
http://www.weatheronline.co.uk/weather/map...&NOREGION=1
Wat dacht je van bijkomen van een opgewekte Gerrit Hiemstra die zojuist vertelde dat de winter de hele week doorgaat. En dat voor de KNMI. Chapeau.
Nou dat is bijzonder van die kant!
Maar als je de radars bekijkt is er weinig op te beleven, dat zie je vaak gelijk terug op het forum, rustigjes dus! Maar als er 'grote vlekken' over het land gaan, wordt het hier gelijk weer stukken drukker! Lol!
Tijdens het weekend blijven we in een koud weertype met wolkenvelden en af en toe zon, een enkele sneeuwbui en middagtemperaturen rond of iets onder het vriespunt bij een zwakke tot matige noordoostenwind. In de nachten is bij opklaringen op veel plaatsen matige vorst mogelijk, boven een sneeuwdek kan het hier en daar zelfs (net) streng gaan vriezen. Het winterweer wordt door een klassieke winterse drukverdeling met hogedruk boven Scandinavië en de Noorse Zee en lagedruk boven de Middelandse Zee en de Alpen veroorzaakt, tussen beide druksystemen wordt met een noordoostelijke stroming koude vrieslucht aangevoerd. Daar waar weinig of geen sneeuw op het ijs ligt zal schaatsen mogelijk zijn, misschien kan er zelfs nog een enkele toertocht gereden worden.
Volgende week lijkt er langzaam maar zeker verandering in de atmosfeer te komen. Het weersbepalende hogedrukgebied boven de Noorse Zee zwakt af en trekt zich naar Groenland terug, op de Atlantische Oceaan beginnen depressies warm te draaien terwijl een nieuw polair lagedrukgebied via Scandinavië komt afzakken. Dit resulteert vanaf midden volgende week in toenemende neerslagkansen en geleidelijk wat zachtere temperaturen. Of dit het begin van het einde van deze winter is of dat de kou toch nog een keer terugkomt valt nog niet te zeggen, maar eind februari wordt de kans op ijsdagen door de dagelijks krachtiger wordende zon snel kleiner. Het zou dus best eens kunnen dat het natuurijs-seizoen 2009/2010 vanaf midden volgende week in het grootste deel van het land definitief voorbij is.
Weeronline
Ja haha deze week zeker. Zo kan ik het ook met nog 1 dag te gaan