en sinds vanmiddag is hij lid van ons gezin... we hebben hem 4 weken geleden al uitgezocht uit het nest...
hij is op de dag af 6 weken, helaas kon hij niet nog 2 weekjes bij z'n moeder blijven want dat zou voor hemzelf een stuk beter zijn geweest... maar de situatie bij de moeder thuis liet dat niet toe...
hij heet Oscar!
en sinds vanmiddag is hij lid van ons gezin... we hebben hem 4 weken geleden al uitgezocht uit het nest...
hij is op de dag af 6 weken, helaas kon hij niet nog 2 weekjes bij z'n moeder blijven want dat zou voor hemzelf een stuk beter zijn geweest... maar de situatie bij de moeder thuis liet dat niet toe...
hij heet Oscar!
Aaaah gossie........ een kersthondje.... Veel plzier samen!
Oscar is een kruising tussen een Jack Russel (moeder) en een Fries Stabij (vader).
ik heb een zeer onrustige nacht achter de rug ik heb, omdat we ook drie katten hebben die niet altijd even vriendelijk zijn tegen elkaar en alles wat nieuw is, vanacht op de bank geslapen en dat vond hij reuze gezellig.... en m'n gezicht was kennelijk niet schoon en mn haar moest in model gelikt en hij moest even laten weten dat ie er was met veel gepiep... *Gaaahaaaap* dus ik ben een beetje... uhhhmmm... gesloopt... | Gewijzigd: 7 februari 2010, 09:01 uur, door anirnith
Heel goed dat je vanacht bij hem in de buurt bent gebleven. Dat is de beste manier en zo is hij ook minder overstuur. En zo zal je hem ook het snelste schoon krijgen. Piepen, buiten zetten en binnen de korste keren is hij zindelijk.
Je gaat de eerste weken wel heel veel slaap te kort hebben, maar dat loont zich in de loop van de tijd wel.