Ik weet het niet, zag de control na de 19e toch opeens een duik nemen in de pluim vanmorgen. Is dat een voorbode op mogelijke doorzetting van de vorstperiode? | Gewijzigd: 10 februari 2010, 12:37 uur, door zwoof
Inderdaad aan alles komt een eind, alleen als ik als leek naar de pluim kijk is het voorlopig nog niet voorbij!
Ff dooien tudden de 17/21 en daarna weer volop winter...of lees ik het verkeerd?
Gr Antoin
Die was mij ook al opgevallen.
Vandaar mijn vraag of dit de verrassing is waar Ronald het gisteren over had?
@Ronald: En daarna wacht de verrassing.......
Mvg, Ronald. | Gewijzigd: 10 februari 2010, 12:43 uur, door Micky
Vandaar mijn vraag of dit de verrassing is waar Ronald het gisteren over had?
@Ronald: En daarna wacht de verrassing.......
Mvg, Ronald.
Ja klopt in de toonaard van een echte verrassing geschreven!
Het KNMI heeft daar een andere mening over en zegt over de lange termijn (6 tot 9 dagen vooruit): "Grote kans op temperaturen die overdag geleidelijk oplopen tot ruim boven nul." Hmz...
Het KNMI heeft daar een andere mening over en zegt over de lange termijn: "Grote kans op temperaturen die overdag geleidelijk oplopen tot ruim boven nul." Hmz...
De GFS06 is ook nogal pessimistisch. Die geeft een stevige westcirculatie.
Het KNMI heeft daar een andere mening over en zegt over de lange termijn: "Grote kans op temperaturen die overdag geleidelijk oplopen tot ruim boven nul." Hmz...
Dat kan kloppen.
Die gaan uit van die kwakkel rond de 15e.. in de pluim. Die is meer zeker dan de daling erna.