In dat geval zijn ze waarschijnlijk verdwaald toen ze probeerden de Schelde te vinden, want ik zie hier nog niet buitengewoon veel zout de straat op gaan. Inmiddels heb ik al 1 sneeuwschuiver gezien, maar het houdt nog niet over. Hoeft ook niet, gelukkig, de straat is best rustig hier. Iedereen staat namelijk al vast op de snelwegen.
Nee hier volgens mij ook nog niet echt wat gedaan met zout ofzo, auto's rijden ook op de doorgaande weg (net te zien vanuit mijn slaapkamerraam) tergend langzaam, dus als daar al niks is gedaan ......
Nou ja voorzichtig aan dan maar, komt het ook wel in orde! | Gewijzigd: 10 februari 2010, 09:00 uur, door astritos
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Idd niks in Purmerend, in Amsterdam Noord, buikslotermeer plein het zelfde....
Dat tafeltje hebben we hier ook! Precies dezelfde
Het sneeuwt hier nu al sinds 6.20 uur, en is nog niet opgehouden.
Vlokjes worden ook steeds dikker en gaat ook steeds sneller.
Ik gok dat het hier wel tot een uur of 14.00 gaat sneeuwen, als ik zo op de Duitse buienradar kijk!!
Inmiddels is het hier in A'dam-West weer begonnen met sneeuwen en dat blijft aardig liggen (logisch met die temperatuur natuurlijk).
Dit verwonderd me helemaal niet. Ben juist eventjes op de baan geweest. De N10 een provincie baan is helemaal niet gestrooid. Ik had tegen mijn slakkegangetje echt moeite om de auto op de baan te houden. Er staat een onoverzichtelijke fille.
E19 tussen Brussel en Antwerpen is deels afgesloten wegens te glad wegdek.
Jullie lijken bijna trots, Heeft het ook niet iets te maken met de erbarmelijke staat van het Belgische wegdek in het algemeen?,Pas geleden nog even naar Mega Mindy gereden in De Panne ,heb daarna gelijk maar m'n schokdempers laten vervangen
Maar goed, om maar even on topic te blijven hier in Spikecity een cm of 2 schat ik onze eigen snowmagadonnetje
http://www.gva.be/antwerpen/sneeuw-legt-ve...00-km-file.aspx
Vooruit, dan ga ik het ook maar eens proberen...
Maar goed, om maar even on topic te blijven hier in Spikecity een cm of 2 schat ik onze eigen snowmagadonnetje
Het heeft helemaal niets te maken met de staat van het weg dek. Er is gewoon veel te veel sneeuw gevallen en de banen zijn spek glad. Mijn auto kwam daar net steeds dwars te staan als ik maar wat gas gaf. Afdraaien was helemaal een ramp.
Sommige scholen hebben zo goed als geen leerkrachten en de kinderen worden naar huis gestuurd als het mogelijk is.
Gewoon één chaos is het hier.
Je krijgt er wel goede coureurs van, al die gaten in het wegdek. En bij regen zijn die betonwegen best goed, want meer grip. Jammer alleen dat de sneeuw zich zo goed nestelt in al die gaten in het wegdek.
http://www.gva.be/antwerpen/sneeuw-legt-ve...00-km-file.aspx
Vooruit, dan ga ik het ook maar eens proberen...
Pfff in het artikel hebben ze het over "onverwachte sneeuwval". Ja als ze naar onze weermannen luisteren heb je zoiets voor. Als ze naar O-O hadden gekeken was dit helemaal niet gebeurd.
Sommige scholen hebben zo goed als geen leerkrachten en de kinderen worden naar huis gestuurd als het mogelijk is.
Gewoon één chaos is het hier.
Snowmagadon!!! dus
heh. Als de Elfstedenvereniging naar O-O had gekeken, waren er deze winter al drie Elfstedentochten gehouden.
Het leuke is dat het KMI wel zegt dat er 3 cm sneeuw gaat vallen, maar dat er dan niemand is die denkt, OK, dan gaan we dus strooien. Integendeel, iedereen stapt vrolijk in z'n auto alsof er niets aan de hand is en even later staat alles stil.