De kans is zeer klein, maar hopen mag altijd, en erover dromen ook!
Ik vrees met grote vrezen. Die kleine kans is ons al ontnomen want de gemalen draaien gewoon door omdat er te weinig vorst werd voorspeld. Aldus een eerdere post hier vandaag.
(plaatje)
Niet gek. Nederland dan toch wel een beetje wit morgen? Nu wij nog... poedersneeuw van vanmorgen is inmiddels wel weer verdampt, nu wil ik weer eens een goed pak sneeuw. De laatste keer is toch zeker twee weken geleden...
Dat klopt; het kan hier zeker ook flink winters zijn. Maar het moge duidelijk zijn dat jouw regio deze winter heeft gewonnen!
Mooi zo Hebben wij een mooie zomer hier in het westen van het land hahahahahaahh Oja en natuurlijk het hefstigste onweer Want als het in het noorden aankomt zijn de scherpe kantjes er al vanaf
Eerlijk gezecht Jan hou ik niet van zomers maar wel onweer maar we weten dat het hier niet vaak voorkomt. toch ben ik benieuwt wat voor een zomer hier achter weg gaat komen. en wat voor schade deze winter heeft gemaakt.
Dus trotseer ik kou. vandaar Janett als schreef Ieder krijgt wat hem toekomt! Bedankt Janett.
Maar goed dit kunnen ze ons niet weer afpakken. en jullie moeten nog zien of je onweer gaat krijgen
Als ze het daar niet krijgen, krijgen wij het hier wel. Voor de bittere winterkou zit ik momenteel misschien veel te zuidelijk, maar voor het zomerse onweer zit ik ideaal. Ik zit pas sinds september in Belgie maar ik heb al een paar keer een mooi avondonweer gehad hier.
--8,1gr Het bakt er lekker in.
Af en toe wat lichte sneeuw. 7 km verderop is alles wit.
waar????? vertellllllllll