Dit i.v.m. het organiseren van een muziek evenement bij ons in Spijkenisse aan de Baljuwlaan ???
Hoop dat het door kan gaan....laatste keer moest ik het helaas afblazen gezien de dooi te vroeg aanwezig was...
Dit keer misschien een betere kans voor a.s. zaterdag had ik gedacht...maar goed zou dit kunnen ???
Durf het niet te zeggen Zit hier in de Mizarstraat (sterrenkwartier) En de sloot hier voor de deur ligt nog helemaal open
Eigenlijk moet het ff 1 nachtje windstil zijn Het water is nu teveel in beweging
Dus denk dat Baljuwlaan ook nog open ligd Maar je heb nog 4 dagen Dus de kans is groot dat je daar kan schaatsen En je hoefd nu niet af te blazen Het blijft zeker nog 10 dagen vriezen hoorde ik vandaag op de radio
Of is dit een domme vraag
Ik zou het niet weten ben net thuis. Gisteren was het ook raar toen werd er ook geen sneeuw verwacht en viel het wel. Maar vannacht moet de sneeuw pas komen
Of is dit een domme vraag
haha..dacht ik net ook aan..zie niks komen
Sommige klimaatonderzoekers [bron?] voorspellen op grond van berekeningen dat de Golfstroom in een warmere wereld mogelijk af kan nemen. Het smeltend ijs van de polen en de grotere hoeveelheden neerslag leveren dan zoveel zoet water op dat het na afkoeling minder naar beneden zinkt, waardoor de Golfstroom in het noordelijk deel van de Atlantische Oceaan minder ver doordringt.
Voor West-Europa zou dat enorme gevolgen hebben. De opwarming zal hier dan verdwijnen waardoor de temperatuur vergelijkbaar wordt met de temperatuur in Noord-Amerika op gelijke geografische breedte. Op dit moment wordt er onderzoek gedaan naar de snelheid in de Golfstroom; deze blijkt af te nemen. De circulatiekracht van de Golfstroom, die warmte aanvoert naar West-Europa via de Atlantische Oceaan, is de afgelopen dertien jaar met 30 procent afgenomen, zo meldden Britse wetenschappers in Nature op 1 december 2005.
© wikipedia
Laten we maar hopen die theorie niet uit gaat komen. Zowel s’winters als zomers prima te doen hier. De extremen van een sneeuwjachtje, flinke vorst of intense warmte, hevig onweer etc. etc. zijn hier leuke gespreksstof. Maar altijd extreme kou of warmte lijkt me niet wat. Het klimaat is hier prima zo en laat dat asjeblieft zo blijven. Vanavond mag er wat mij betreft (voor onze begrippen) een berekoude pluim tevoorschijn komen.
Ook nog een beetje sneeuw hier zie ik op de kaartjes van Jan. Laat maar komen
Door geen reply aan te klikken maar onderaan de pagina op add reply te drukken.Uiteraard kun je ook gewoon alles wat nog in het tekstkader staat deleten | Gewijzigd: 9 februari 2010, 20:43 uur, door erik
Als je aan het quoten bent, zie je bovenaan toch wat je quote? Als je daar nu alles weghaalt dat lijkt op (img) ... (/img) (maar dan met vierkante haakjes []) dan zou dat al best een hoop moeten schelen...
Edit: In dit geval ziet het er uit als (attachment = ...) maar het idee is duidelijk. Haal dingen weg die er niet uit zien als tekst en er zouden geen plaatjes moeten verschijnen. | Gewijzigd: 9 februari 2010, 20:56 uur, door Takenu
Dit i.v.m. het organiseren van een muziek evenement bij ons in Spijkenisse aan de Baljuwlaan ???
Hoop dat het door kan gaan....laatste keer moest ik het helaas afblazen gezien de dooi te vroeg aanwezig was...
Dit keer misschien een betere kans voor a.s. zaterdag had ik gedacht...maar goed zou dit kunnen ???
Ik kan geen antwoord geven op je vragen, maar leuk dat je het weer een kans geeft, echt een leuk plan! Hoop dat het gaat lukken en dat het een goed cool feest wordt!
heheh, dat kunnen we/ ze hier niet aan , ze gaan al op de loop voor een beetje aanvriezende mist hier... dus laat die 50 / 80 cm maar mooi in de VS vallen , waar ze toch alles al groter en beter hebben
Ja hoor, het is weer woensdag .... ons wekelijkse sneeuwabonnementje