Ik denk eerder meer verwarring door al die blauwe vlekjes
komt dat ook over t zw? | Gewijzigd: 9 februari 2010, 19:22 uur, door talkyr86
matige motsneeuw. Is al mooi wit op de stoepen en auto's.
En nog ff een vraag krijgt Enschede het oosten van het land nog met sneeuw te maken
de komende dagen?
M.v.g Danny en de brandweer Enschede
Ik denk dat het forum dagelijks toch wel veel bezoekers krijgt maar dat ze niet zo lang blijven hangen, simpelweg omdat er nu weinig actie te beleven is.
Vandaar dat er steeds maar weinig tegelijk online zijn. maar dat is gewoon mijn gevoel, kan de site stats niet zien natuurlijk.
Snappen doe ik het wel, als er in de atmosfeer weinig gebeurt gebeurd er hier evenveel.
idd, volgens mij zijn er al eerder Elfstedentochten op deze manier om zeep geholpen. Logisch dat het een zeldzaam evenement wordt zo. Die gemalen hadden allang stil moeten staan. Maar goed, ik zit persoonlijk niet te wachten op dat unox evenementje, zoals het eerder omschreven werd vandaag. Schaatsen kun je ook prima zonder dat er in Friesland ijs ligt. Daarbij is sneeuw minstens zo mooi vind ik. Als de sneeuw van het ijs kan worden geschoven zonder dat het vastkleeft (door dooi/bevriezing) is er een win win situatie. Voor mij is dat echt winter.
Vandaar dat er steeds maar weinig tegelijk online zijn. maar dat is gewoon mijn gevoel, kan de site stats niet zien natuurlijk.
Snappen doe ik het wel, als er in de atmosfeer weinig gebeurt gebeurd er hier evenveel.
idd de actie zit in het wintertopic in de sneeuwverwachting, is mijn ervaring tenminste. Als er veel sneeuw verwacht wordt is er ook meer actie hier.
Als je linksaf gaat langzaam insturen, handrem erop en dan terug sturen met een aardige dot gas erbij ....
Ik wil ook niet meer over de winter praten!! Ik wil LENTE!!!
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
kan toch echt niet?
Ligt aan je definitie, denk ik. In sommige gevallen gaat het over een polar low dat morgen over zou trekken, het gaat hier echter niet om een polar low die veel sneeuw zal laten vallen. Ik herinner me dat Jan zei dat het mogelijk was dat in de loop van volgende week een of meerdere polar lows over zouden kunnen trekken, deze lagedrukgebieden die uit het noorden aan komen zetten, zijn de afgelopen dagen goed te zien in bijvoorbeeld de GFS runs.
Een polar low als in heel-veel-sneeuw zie ik persoonlijk nog nergens. Laat staan meerdere. Maar dat de ECMWF-neerslagvoorspelling ze niet laat zien, wil niet zeggen dat ze niet kunnen komen.
http://binnenland.nieuws.nl/579680
Je eigen stoep sneeuwvrij maken is asociaal gedrag!
Denk aan een hele generatie kinderen die in hun hele leven nog nooit sneeuw van enige betekenis hebben gezien!
Vol van vreugde en geluk nemen ze plaats op het sleetje dat hun papa/mama met ongekend enthousiasme vorttrekt!
De lol is er snel af als ze voor de zoveelste keer "vastlopen" bij de zoveelste CDA'er die daadwerkelijk nog geloofd in de normen en waarden van Balkenende.....
Is het geen sprookje....sneeuw!
On topique; grijs, koud en de weinig wind. En zachtjes aan merk je 's avonds al dat het langer licht blijft.
Klinkt goed, klinkt goed...ff voorleggen aan de mannen...
Komt er ook een lentetopic dan straks?
De vorst in de pluimen loopt tot de 18e, daarna onzekere dikke plus. En ik kan me ook februari maanden herinneren dat ik in het T-shirt in het zonnetje zat te vissen. Dus wie weet. Ik hoop echter dat de pluimen binnenkort nog een duikvlucht naar beneden doen. Zal wel niet vrees ik..