Mijn weerstation voorspelt ook neerslag (sneeuw??) . van mij mag t hoor, heb toch geen tijd om te gaan schaatsen
O ja, -1.0 in 't Goesse
Kan het niet zo goed omschrijven maar het is wel mooi!!
Was een lekkere dag hier, veel zon eindelijk weer eens!
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Het mag van mij ook komen, als er om 12:00 uur maar geen sneeuw ligt, dan heb ik autorijles!
Juist goed als je ook lessen in de sneeuw krijgt.
Je kan beter 'alle' gekke dingen al krijgen met lessen, dan ben je beter voorbereid op het echte werk.
Je kan het beter hebben met rijlessen, dan straks als je er alleen voor staat!
Dat is wel waar maar aangezien het me eerste les is denk ik niet dat ik "mag" rijden
Ik was eerder
En trouwens zeer weinig te zien voor wat vannacht/morgen neerslag zou moeten geven vanuit het noorden...
Nee het sneeuwt hier niet (beetje zuidelijk oosten), maar dat is ook logisch want die storing blijft vooral in Duitsland (kijk maar op sat beelden). Wat voor ons interessant is, is wat er uit het noorden komt volgens mij.
| Gewijzigd: 9 februari 2010, 18:43 uur, door Brisk
En trouwens zeer weinig te zien voor wat vannacht/morgen neerslag zou moeten geven vanuit het noorden...
Het sneeuwt hier inderdaad heel lichtjes. (Wierden, Overijssel)
waarschijnlijk bedoelt hij dat het dan wordt afgelast.
Bij hele kleine beetjes ga je gewoon rijden, tenminste, was wel met mijn eerste keer.
Het is inderdaad veel beter om nu met sneeuw/gladheid te rijden dan dat je er straks zelf voor staat.
Het kost niets extra
Moet zelf in totaal nog 9 uurtjes (incl. rij-examen), 15 feb. heb ik theorie-examen voor de derde keer.
Deze keer pak ik dat certificaat!
Ik bedoel dat het dan word afgelast vanwegen het weer!
Zeer lichte motsneeuw af en toe. Mag geen naam hebben.
Het kaartje zegt toch genoeg
Citaat van X-treme, dinsdag 9 februari 2010, 18:55 uur Het kaartje zegt toch genoeg
Ik denk eerder meer verwarring door al die blauwe vlekjes
| Gewijzigd: 9 februari 2010, 19:51 uur, door Brisk