Dat is nu al de 2e keer dat ik "kusjes" lees i.p.v. "kruisjes"......
Voor de schaatsliefhebbers zou het inderdaad nu het mooist zijn als er weinig tot geen sneeuw zou vallen! Ik vind het zelf allemaal wel prima, ijs, sneeuw of beide. Maar het maakt de winter wel helemaal compleet met een flinke ijsperiode aan het eind!
Staat toch wat leuker dan gewoon member toch?
Ik hoor het wel...
Mzzls Hoffies
Ontopic... -2 graden, droog en grauw
Ben ik helemaal met je eens.Vind sneeuw prachtig als het maar met het vervoer geregeld kan worden maar Nederland is nog niet zover.Ik woon gelukkig dicht bij mijn werk maar mijn collega's niet en de patiënten moeten toch verzorgd.(gelukkig is dit iets wat gelukkig niet door mensen geregeld kan worden kreeg je daar ook nog ruzie over)
Smilde is gesitueerd aan beide zijden van de Drentsche Hoofdvaart, ten zuidzuidwesten van Assen. Het is een typisch voorbeeld van een lintdorp, met een lengte van circa 17 kilometer.
Sinds de gemeentelijke herindeling van 1998 zijn Bovensmilde, Smilde en Hoogersmilde ingedeeld bij de administratieve gemeente Midden-Drenthe.
(bron wiki pedia)
jeesss altijd al willen weten
Staat toch wat leuker dan gewoon member toch?
Even off topic terug; op zich een leuk idee maar weerpluim is wat minder. Iets met onweer en flits is wel leuk. Of gebruik de schaal van beaufort / windkracht...
On topique; grijs, koud en de weinig wind. En zachtjes aan merk je 's avonds al dat het langer licht blijft.
Smilde is gesitueerd aan beide zijden van de Drentsche Hoofdvaart, ten zuidzuidwesten van Assen. Het is een typisch voorbeeld van een lintdorp, met een lengte van circa 17 kilometer.
Sinds de gemeentelijke herindeling van 1998 zijn Bovensmilde, Smilde en Hoogersmilde ingedeeld bij de administratieve gemeente Midden-Drenthe.
(bron wiki pedia)
Hier is geen verdere geen uitleg meer nodig van mijn kant
Aan die smiliey te zien ben je daar niet blij mee, ach je kan altijd nog denken; "Het is buienradar maar!"