En dat sattelietkaartje van hierboven, kan iemand mij vertellen of wij met dat lagedrukgebied boven noorwegen te maken krijgen? Hij lijkt wel een enigszins goede route te hebben...
nu nog een sneeuw dek en je hebt helemaal mooie plaatjes!!
is het trouwens mogelijk om direct van je telefoon afbeeldingen te plaatsen ??
(via mail ofzo?)
groetjes uit het zonnige zeeland!
nu nog een sneeuw dek en je hebt helemaal mooie plaatjes!!
is het trouwens mogelijk om direct van je telefoon afbeeldingen te plaatsen ??
(via mail ofzo?)
Dat zou denk ik wel kunnen, als je een mobiel hebt waarmee je Windows of Apple hebt, denk ik. Maar ik denk niet dat je op dit topic/forum daar het beste naar kan vragen, beetje zoeken op 't internet en je vindt er vast wat over
Actueel in Breda, -2,0 graden, zonet volop zon, nu weer wat bewolking, al met al een prachtige winterdag. Maar inderdaad, een beetje sneeuw zou leuk zijn, haha.
Eerste buitjes in het noorden.
| Gewijzigd: 9 februari 2010, 14:08 uur, door Buffell
Ik denk dat we eens de radar uit Duitsland in de gaten moeten houden...
Oeps, een paar man waren me al voor.... | Gewijzigd: 9 februari 2010, 14:16 uur, door Rutte31
Ja, en je kan er een KOEL kast mee winnen
Lekker winters, de komende dagen, hopelijk ook op langere termijn | Gewijzigd: 9 februari 2010, 14:22 uur, door stratocumulus
Via de normale buienradar en sat24 is daar niets (weinig) van te zien. Jouw kaart laat een significante hoeveelheid zien!
KNMI: langs de oostgrens kan eerst lokaal nog wat lichte sneeuw vallen
Grappig ik dacht er net zo over. Ik ga zo eens even een analoge scoren bij de winkel en wie weet later in het jaar maar eens een weerstationnetje!
Ja inderdaad mooi weer hier!!! Krijg de lentekriebels in tegenstelling tot de meeste hier!!
Heb al een analoge termometer hangen vlakbij het huis, is het nu +5 graden op!!
Maar wil ook graag nog een keer een weerstation!
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Maar zon kan er nog doorheen piepen!
De wind neemt ook toe, wat zit er in de bewolking!!?? niks of sneeuw?? | Gewijzigd: 9 februari 2010, 15:09 uur, door astritos
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen