hij ziet er zo mooi uit
bron meteoconsult
Zo moeilijk is dat toch niet?
Plaatje in paint laden, selectie maken, knippen, nieuw bestand, plakken, opslaan en klaar.
Of heb ik het fout ?
Eerste gedeelte is het belangrijkste, lange termijn kan nog alle kanten op. Enne tot de 17e kou is nog ruim 8 dagen weg | Gewijzigd: 8 februari 2010, 20:32 uur, door Brisk
Of heb ik het fout ?
Ik vind hem juist wel mooi!
Is natuurlijk relatief en nogal persoonlijk. Als je van winterweer houdt ziet de pluim echt goed uit op de korte termijn (grootste deel van de pluim), op de lange termijn (laatste stukje) wat minder koud, maar dat is ook minder zeker. Wie weet welke kant het nog op kan gaan...
Ik zie tot 18 februari vorst. Kan aan mij liggen maar 10 dagen... das toch al een redelijke lange termijn. Misschien in de volgende pluimen weer andere berekeningen voor die laatste paar dagen.
Plaatje in paint laden, selectie maken, knippen, nieuw bestand, plakken, opslaan en klaar.
Eerste gedeelte is het belangrijkste, lange termijn kan nog alle kanten op. Enne tot de 17e kou is nog ruim 8 dagen weg
jah zo doe ik het ook maar ik krijg hem dan op deze manier ervoor .. idd een dikke wek vorst nog en ik denk dat het daarna nog wel f doorgaat (denk ik)
Dat is juist precies wat ik bedoelde!
Ik ben het met jullie eens dat er nog van alles kan veranderen. Ik werd alleen wat ongerust bij het zien van temps boven 0 Maar zelfs als de lente komt dan kunnen we evengoed zeer tevreden op de winter terugkijken.
(www.buienradar.nl)
Zat ik ook al naar te kijken. Denk dat wanneer het spul boven land komt, dat we dan operatie "instoringsgevaar" gaan krijgen. Maar hopelijk heb ik het mis.