Nogmaals "Slecht weer bestaat niet, slechte kleding wel!"
Ik ging vanmorgen (-8) buiten in mijn winteroverall voeren en had het echt erg warm. Zo'n overall die ze ook in Finland gebruiken. Heb daar ook tegen de min 40 meegemaakt (overdag!), niet bij Rovaniemi, maar Saariselka en bij Salla hebben we ook flinke kou gehad, rond de -30. `Geweldig!
Ben benieuwd wat de pluimen gaan doen. En de sneeuw wil ik graag in Zeeland en niet hier, eventueel Brabant als daar liefhebbers zitten.
Ik geef je helemaal gelijk. In het najaar toen Jan zijn wintervoorspelling deed ben ik gelijk naar de winkel met outdoor kleding gegaan. Het was toen nog lekker weer buiten. De winkeljuffrouw bekeek me maar vreemd aan en vroeg me of ik naar de Noord Pool ging. Ik vertelde haar toen dat het een strenge winter ging worden. Keek ze nog veel vreemder. Meer zo alsof ik een paar vijzen los had.
Maar ik heb het deze winter nog geen enkele keer koud gehad. Zelfs geen koude voeten.
Ja extreem he die lage temp. vooral als je diep adem gaat halen. maar goed we waren niet lang buiten want had geen belang bij bevriezings verschijnselen.
Die russen trokken zich nergens iets van aan. maar wij hadden het er kwaad mee. en was me ook gek genoeg. steeds water koken (ontdooien) dan merk je al een grote weelde die hier heerst.
Het was echter alleen lokaal een ijsdag, in bijvoorbeeld De Bilt duurde het nog tot vanmorgen 2.00 voordat het begon te vriezen.
Klopt alleen pakt KNMI de temperatuur om 0700 uur dus kan het zomaar ook in De Bilt een ijsdag zijn...
Nou bedankt voor dit verzoek..............
Ik wil helemaal geen sneeuw..
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
http://www.onweer-online.nl/images/wetterz...ps/Rmgfs729.png
LOL!!! das goed!! Dank je!
Ik ga om 20:00 uur hardlopen...ff van te voren maar rekken en strekken...
Ik laat zo wel ff weten hoe het was...
Die tip om bier in je ruitenwisser reservoir te gieten=dus no go!
Ghmm,gebeurt niet veel dat ik bier op de kachel leg om drinkbaar te worden. | Gewijzigd: 8 februari 2010, 19:46 uur, door Picobyte
Die russen trokken zich nergens iets van aan. maar wij hadden het er kwaad mee. en was me ook gek genoeg. steeds water koken (ontdooien) dan merk je al een grote weelde die hier heerst.
tja ik heb wel in tentjes geslapen in die kou!! s'morgens thee zetten van de sneeuw die er lag ... heerlijk!! | Gewijzigd: 8 februari 2010, 19:55 uur, door civiccoupe