Pardon verwachten dan.
Klopt in Zeeland is het 0,8 graden. (Het uiterste puntje nog net)
Maar ook voor deze contrijen was er 1 graad verwacht. Volgens mij is het allemaal wat kouder uitgevalle. Of ik heb onder een steen geleefd? | Gewijzigd: 8 februari 2010, 15:20 uur, door Ronaldo
Klopt in Zeeland is het 0,8 graden. (Het uiterste puntje nog net)
Maar ook voor deze contrijen was er 1 graad verwacht. Volgens mij is het allemaal wat kouder uitgevalle. Of ik heb onder een steen geleefd?
De maximum temperatuur van de dag was waarschijnlijk op sommige plaatsen al in de vroege uurtjes bereikt, vanaf dan daalde de vriesgrens steeds zuidelijker.
--3,9gr T.Min 8,1gr.
80%LV
1014.362 hPa.
Weer station geeft sneeuw aan.
Wij hebben hier ook nog een berg hout liggen, je mag het altijd gratis komen afhalen. Het ligt er al 2 jaar en we hebben zelf geen tijd om ze kleiner te maken. (Het is een doorn in mijn oog die hoop)
De zon was eventjes komen piepen. Maar ze was net zo snel weer weg als ze gekomen was. Dus nu weer grijs en nevelig.
Laat maar komen binnen is het 24gr. en als me het te koud word ga ik met skipak aan op bed.
Heb een keer --37gr meegemaakt in ussr dat is pas koud
De zon was eventjes komen piepen. Maar ze was net zo snel weer weg als ze gekomen was. Dus nu weer grijs en nevelig.
Tja dat word een dure rit als ik dat omreken kan ik wel 3,5 maand gas voor stoken. want mijn oude Dodge draaid 1:4.
Maar goed aangeboden hoor ik heb wel voor 5 jaar hout. heb overal wat liggen (depots) 2 jaar drogen. en zomers maak ik veel om waar ik te veel aan heb. maar geef ik dan weg voor een klip benzine voor kettingzaag.
De kinderen maken hier gretig gebruik van schaatsijs want zie ze voorbij gaan met schaatsen op de rug. en goed gekleed want het is hier goed koud voor menig mens. gevoels temp. --14gr. maar goed ik mag er wel over. tis me gauw te warm. | Gewijzigd: 8 februari 2010, 15:49 uur, door wiggelrode
Mooie timing nu we weer richting zonsondergang gaan. Als het redelijk gaat opklaren, dan zal strenge vorst misschien wel gehaald worden de komende avond/nacht/ochtend.
Nou de meting van meteo zeeland geeft -1,4!!
Dus toch kouder dan verwacht, maar het is niet voor niks een verwachting!!
Het is hier al heel de dag bewolkt en vanmorgen hebben we de hele ochtend sneeuw gehad. | Gewijzigd: 8 februari 2010, 16:12 uur, door astritos
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Dus toch kouder dan verwacht, maar het is niet voor niks een verwachting!!
Het is hier al heel de dag bewolkt en vanmorgen hebben we de hele ochtend sneeuw gehad.
klopt, maar mijn thermometer gaf vanmorgen om 8 uur ook 0,8 graden boven 0 uit.. dus die
maximum tempratuur van 1 graad hebben we ongeveer wel gehaald.
Overigens net zelf ff op t fietsje gezeten omdat ik mn auto moest ophalen bij de garage maar ik heb nu nog steeds geen gevoel in handen en oren Temperatuur begint alweer te dalen,nu -3,0C en volledig bewolkt. | Gewijzigd: 8 februari 2010, 16:33 uur, door erik
maximum tempratuur van 1 graad hebben we ongeveer wel gehaald.
Das waar , hier ook.
Ja dat kan je wel zeggen, erg somber allemaal!
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography