Ik ga niet oordelen over deze verw8ingen maar ik zelf ga me er niet op verheugen. Het zijn en blijven verwachtingen. Al die gruwelijke uitspraken van putto en ronald moet je niet serieus nemen. Ze hebben al een maand lang zulke uitspraken...
srry voor mijn negatieve reacties natuurlijk blijf ik stiekum altijd wel een beetje hopen dat dit uitkomt hoor!! Blijf niet voor niets deze site en alle weerberichten nauwkeurig volgen.
jewaitit
De situatie is niet hetzelfde. Gistermiddag schreef ik hierover al het volgende:
De pluimen van vorige week vrijdag/zaterdag lieten een koude periode zien die echt pas na 5 dagen begon.
En nu anderhalve dag later geldt het des te meer. Oftewel: de kans is nu veel groter dat die kou-inval er echt komt.
Volgende week weer vorst, dat wordt weer sneeuwschuiven - deze winter is er één om nooit meer te vergeten.
Volgende week weer vorst, dat wordt weer sneeuwschuiven - deze winter is er één om nooit meer te vergeten.
Niet sneeuwschuiven dus.
Het blijft immers nagenoeg droog.
Vandaar ook een grote kans dat de schaatsers weer aan de beurt komen.
Die zitten nog steeds op kwalitatief goed ijs te wachten.
Als dit werkelijkheid wordt dan denk ik dat ze daar in vriesland toch wel hun eigen variant van vasteloavendj kunnen gaan organiseren.
Hoogste tijd om eens te informeren waar ik aandelen Beerenburger kan inslaan.
Gisteren hadden ze het alleen nog maar over een grote onzekerheid.
donderdag 11 februari tot en met zondag 14 februari 2010
Grote (80%) kans op aanhouden van het meest droge winterweer met 's nachts lichte tot matige vorst en overdag temperaturen rond of enkele graden boven nul.
vrijdag 05 februari 2010 05.46 uur
Denk je dan Jan persoonlijk invloed heeft op die pluimen?
Natuurlijk denk ik dat, Jan is the master pff
Ik reageerde dus op een andere reactie en als je die quote erbij leest zou je het misschien wel snappen.
Ik snap het al: je begrijpt niet wat ik snap. En nu snap ik er zelf ook niks meer van als je begrijpt, dus on topic
alleraardigst!
En nu ga ik maar eens slaap inhalen, het studentenleventje hakt 'r op 't moment even in...
Ik reageerde dus op een andere reactie en als je die quote erbij leest zou je het misschien wel snappen.
Ik snap het al: je begrijpt niet wat ik snap. En nu snap ik er zelf ook niks meer van als je begrijpt, dus on topic
euh, lol?
Is toch niet normaal wat die MP allemaal opschrijft, wat een zinsopbouw en woordkeuze
Sterkte! Heb net 8 nachten gehad, nu weer in de avond.....N11 was idd al flink dicht vanavond.
Ik trek een biertje open.
Ik trek een biertje open.
Ik pak mn 3e
Inderdaad behoorlijk mistig. Ziet er leuker uit als het op vriest. Rijp.
Hebben we nog niet (veel) gezien deze winter.
Mist begint steeds dichter te worden hier momenteel. Ik zit vlak bij de Mcdonalds bij de A44 nu, de auto's op de snelweg rijden hooguit 80,90 (120 max dus)
N11 is gevaarlijk met mist, bijna geen verlichting, heb daar al aardig wat ongelukken zien gebeuren met mist
7 nachten is max. idd, maar 1 extra op verzoek. Ik doe mobiele surveillance in de beveiliging.
N11 heb ik weleens met 1 koplamp gereden, halverwege viel de andere ook uit....Dan weet je niet wat je overkomt
Gelukkig nog groot licht wat het deed. A4 was ook weer feest vanavond rond half 8. Heb 45 min stilgestaan, ongeluk thv afslag Leiden | Gewijzigd: 6 februari 2010, 01:02 uur, door Romani
Ik heb geen klagen. | Gewijzigd: 6 februari 2010, 01:16 uur, door Romani