ik heb een suggestie voor iedereen.
misschien dat ie stom,vaag, niet te doen is maar toch vraag ik het even.
is het niet leuk om een keer met zijn allen een dagje elkaar ontmoeten ergens ?
tja ik weet...de 1 woont in groningen en de ander in leeuwarden....dat is eigelijk wel vervelend maar stel dat je het zou willen dan is het wel leuk toch?
en deze topic open ik ook vanwege het feit dat mensen die dichterbij elkaar wonen ook elkaar mogen ontmoeten natuurlijk.
en het is geen dating als doel maar over het weer. en ook de topic die ik las over dat er teams samengesteld kunnen worden om deze zomer te gaan chasen. dus bij deze mensen.
mvg Smoke_soldier
p.s mijn echte naam is Kenny.
weather without storms is no weather at all.
Incidenteel -en waarschijnlijk uitbreidend in de loop van 2010- geeft hij al lezingen over het thema ‘Wolken en Weer’, waarbij ook een uitstapje gemaakt wordt naar het woeste duinklimaat (micro- en mesoklimaat) van het meest uitgestrekte duingebied van West-Europa, te weten de Kennemerduinen, grofweg gelegen tussen Zandvoort en IJmuiden.
Aan de hand van een aantal synoptische- en temperatuurkaarten wordt aangetoond dat het gebied tussen Haarlem en Bloemendaal niet zelden respectievelijk het koudst en warmst is van geheel Nederland.
In de winter van 1985 werd in een duinvallei nabij Parnassia (250 meter uit zee!) bijvoorbeeld -25 graden gemeten, terwijl de dichtstbijzijnde stations 5 kilometer landinwaarts ‘slechts’ -15 hadden.
dan kunnen we van mekaar genieten en als toetje inderdaad een dikke vette onweers klappert !!:D
dat zie ik wel voor me dat dat gebeurt.
<-----(kijk avatar) het liefst zo'n onweersbui zoals deze! | Gewijzigd: 6 februari 2010, 12:36 uur, door smoke_soldier
weather without storms is no weather at all.