Het liefst in een pitoreske omgeving die betaalbare huizen heeft.
Dus ook een koopwoning gezocht dan, van om en nabij de 2 ton.
Wie o wie??!!
En natuurlijk ook graag veel extreem weer daar zou fijn zijn, LOL!!
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
werken in de havens van Amsterdam.. wel elke dag op en neer...
Anders in Zeewolde... Een van de logistieke kruispunten van het land...
Later komt hier een container terminal..
En in Bataviastad zoeken ze altijd wel verkoopsters...
Maar qua Bataviastad en logistiek, ja goede tip.
ben je niet helemaal lekker ??
nee hoor ik heb het zelf ook maar ik ben meer nederland zat dus als ik wegga word het het buitenland
Zit ook wat in!!
Hoe serieus is dit topic trouwens, als ik vragen mag?
Nou best serieus, wil gewoon wat anders dan platte land hier, maar is niet zo eenvoudig heb alles hier zitten, werk familie man en alles en net vorig jaar een huis gekocht.
Maar zou eigenlijk meer bij echt uitgestrekte natuur willen wonen............. Maar in de buurt van rotterdam lijkt me ook wel ok, oud beijerland ofzo.
Zal echter voorlopig bij dromen blijven denk ik.........
Maar geeft niet zo heel erg hoor heb het hier ook wel naar mijn zin,
Wil gewoon eens een indruk krijgen wat er in de rest van nederland nog mogelijk zou kunnen zijn, vandaar dit topic.
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Overigens scheelt het wel aan de bereikbaarheid van deze regio maar dat is een ander verhaal...
PS: Je kan natuurlijk ook zoeken in de richting van Oostvoorne, Hellevoetsluis en Brielle, op de andere kant van het eiland. Eveneens dicht bij de havens en via de N57 kun je alle Zeeuwse eilanden bereiken.
Maar qua Bataviastad en logistiek, ja goede tip.
Je moet er van houden. Zelf kom ik uit Utrecht. Maar kan hier niet aarden.. Ook iets persoonlijk. Het ziet er naar uit dat ik over een paar jaar ga samenwonen, vermoedelijk in Belgie. (alhoewel mijn voorkeur nu een warm land is.. )
Maar Lelystad, moet je echt liggen. Je hebt er prachtige gebieden, relatief betaalbare huizen en veel ontwikkelingen.
Denk bijvoorbeeld aan de uitbreiding van het vliegveld van Lelystad en de bouw van een container terminal.
Het liefst in een pitoreske omgeving die betaalbare huizen heeft.
Dus ook een koopwoning gezocht dan, van om en nabij de 2 ton.
Wie o wie??!!
En natuurlijk ook graag veel extreem weer daar zou fijn zijn, LOL!!
ik doelde dan vooral op het werk in de haven.. wonen kan ook in de omgeving rond rotterdam, waar genoeg pittoreske plekken te vinden zijn
voor een verkoopster ook altijd wel wat te vinden in omgeving Delfzijl of Winschoten.
Ook misschien in Hoogezand bij de scheepswerven ook daar wel wat te vinden en tevens voor verkoopsters in omgeving Hoogezand
De huizen zijn hier zeker betaalbaar zowel nieuw als oudere huizen.
Tip ..je kunt hier op vakantie gaan in het voorjaar en eens rond kijken en wat uitzend bureau"s aflopen.
Ik kom zelf uit Vlaardingen en ben 36 jaar geleden naar het noorden verhuist.
We hadden geen betere stap kunnen doen .
Heb het prima naar me zin hier en ga beslist niet meer terug
(ik kom geregeld in het westen voor Familie maar ben altijd blij als ik weer terug ben wat een chaos/drukte daar)
Weer liefhebber/fotograaf/weeramateur Raalte Overijssel