Helaas hebben we hier in Nederland geen tornado's en zware orkanen, misschien moeten we daar toch blij om zijn
Onweer vind ik mooi vanwege de zware klappen, lichtflitsen met soms aparte kleuren en de harde wind/regen die er vaak bij komt kijken
Helaas hebben we hier in Nederland geen tornado's en zware orkanen, misschien moeten we daar toch blij om zijn
Onweer vind ik mooi vanwege de zware klappen, lichtflitsen met soms aparte kleuren en de harde wind/regen die er vaak bij komt kijken
Dan hebben we al helemaal om de haverklap een weeralarm
tornado's wil ik ook wel is zien dat lijkt me echt vet!
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Onweer is zowiezo lokaler. En we hebben gewoon een goede winter vandaar die drukte. Wacht maar af van de zomer ... Ik kan zelf genieten van de sneeuw, t is heerlijk maar die kou... ik loop niet graag als een wandelend warenhuis rond met dikke jas,muts,handschoenen etc etc... Dus doe maar onweer.
Sneeuw is prachtig en het geeft een extra sfeer aan je straat.
Onweer is prachtig en geeft een adrenalineboost.
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.
Maar nu we deze winter al zoveel sneeuw hebben gehad kies ik toch liever voor onweer.
Ja dat klopt;)
daarom heb ik dit topic eigenlijk te laat aangemaakt
nu is iedereen het al zat/gewent
Mijn (on)weer foto's : Foto's
maar die kan je niet kiezen (hint hint )
dus ga ik maar voor een goeie 2e en dat is onweer wat onweer betreft vind ik kan je mooiere foto's maken.
het geeft een betere kick als je in zo'n bui in een open veld onder een boom staat foto's te schieten.
en wat extremen betreft tornado jagen en een keer een echte orkaan meemaken.....
in de zomer ken je overdag lekker in de zon liggen bakken...biertje erbij...'s avonds lekker uit m'n zolderraam hangen met een biertje en genieten van de onweer die voorbij trekt met een heerlijk afkoelend briesje.
nu zit ik te balen dat ik weer m'n auto om 6 uur 's morgens moet krabben , hopen dat ik geen glijpartij krijg en op m'n werk vriezen m'n oren en vingers eraf !! >:(
moet wel toegeven ,sneeuw kan ook heel mooi zijn maar dan zo rond de kerstdagen (sfeer) en het liefst daarna vriezend helder weer voor een mooie wandeling en niet die blubbertroep die we hier aan de kust krijgen
Ruk.
| Gewijzigd: 28 augustus 2017, 11:24 uur, door Joyce.s
Maar onweer fascineert me toch wel een stuk meer, omdat het gewoon veel heftiger is. Je krijgt dan pas echt respect voor moeder natuur.
Vaak is de temperatuur dan ook wat aangenamer...